Vigtige overvejelser når man arbejder med B2B-leadgenerering
Selvom alle brancher og typer af virksomheder har hver deres udfordringer, så er leadgenerering inden for B2B et af de mest komplekse områder. Der er
Selvom alle brancher og typer af virksomheder har hver deres udfordringer, så er leadgenerering inden for B2B et af de mest komplekse områder. Der er
I midten af 2021 havde jeg lige købt hus i min barndomsby, og det lille rækkehus skulle gennemgå en større renovering. Jeg er et af
Potentiel kunde: ”Hvad er jeres timepris?” Mig: ”Den er 1.200 kr.” Potentiel kunde: ”Tak.” Ovenstående er en udveksling, jeg relativt ofte har haft med en
Rigtig mange virksomheder arbejder dagligt med leadgenering gennem online markedsføring. Hvad end disse leads skabes gennem SEO, Google Ads, Facebook eller et fjerde medie, så
For en måneds tid siden oplevede vi, nogle kunder fik en fejlside, når de klikkede på en Google Ads-annonce, vi var ansvarlige for.
Denne artikel tager afsæt i et fremragende opslag fra Sam Browne, hvor han opsummerer vigtige pointer ift. hvad man bør og ikke bør gøre på
Det er meget moderne at snakke antal leads og pris. pr. lead, når man som virksomhed investerer i markedsføring. Disse tal er også relevante, men
I det her indlæg vil jeg gerne tale om de ting, der er essentielle for et godt samarbejde mellem et marketingbureau og en virksomhed.
Jeg bliver ofte spurgt, om SEO på YouTube er det samme som normal SEO på websites. Overordnet set minder det rigtig meget om hinanden. Derudover
Hvad er “titel og metabeskrivelse”? En sidetitel og metabeskrivelse (ofte kaldet title tag og meta description) er den lille bid tekst tilknyttet din landingsside, som
Outbound salg er ikke ”bare” outbound salg. Selvom værktøjerne og målet er det samme, så er approachen vidt forskellig fra virksomhed til virksomhed. Disse forskellige
For og imod outsourcing af online markedsføring — dem er der mange af. Debatten går ofte på, om man nu virkelig kan stole på de
Stiftet i 2008
Gns. kundelevetid på 4,4 år
4,7 på Trustpilot
Leadtime er et anderledes bureau, da vi udelukkende består af specialister. Vi har med andre ord ingen salgsafdeling, mellemledere eller projektledere.
Det betyder også, at du altid bliver sat direkte i kontakt med en specialist, der kan præsentere konkrete planer og estimater, så du får nemmere ved at træffe den rette beslutning for din virksomhed.
Alle vores specialister har minimum 5 års erfaring inden for deres felt, hvilket er din garanti for arbejde af høj kvalitet.
Ønsker du at blive kontakt af en specialist? Så udfyld formualren, så vi kan tage en times gratis og uforpligtende møde om jeres muligheder.
Nørre Voldgade 94, 2.
1358 København K
Telefon: 70 70 28 70
E-mail: [email protected]
CVR: 31636477