kontorfaellesskab-i-et-online-marketingbureau

Bør man vælge et bureau til sin online markedsføring?

Rigtig mange virksomheder har brug for markedsføring for at få deres produkter eller services ud til deres målgruppe. Online markedsføring er blevet et stort og komplekst felt, hvilke gør, at de færreste får succes, hvis de ikke har et indgående kendskab til området. Læs mere

Sådan tjekker du om I har fået SEO for pengene

Har I fået SEO for pengene?

Hvis I ikke har det store kendskab til SEO, kan det godt være svært at gennemskue, hvad det helt præcis er, jeres SEO-bureau laver for jer og hvordan udviklingen skrider frem. Hvis du kan genkende den følelse, får du her nogle tips til, hvordan du kan følge med i SEO-arbejdet. Læs mere

Adblock

Undersøgelse: Danskernes brug af adblockere 2018

Hvordan ser danskernes adblock tendenser ud i år 2018? Det har Leadtime sat sig for at undersøge. Virksomheder har i længere tid foretrukket kortsigtede fortjenester, hvilket betyder at larmende, flimrende og afbrydende reklamer har gjort sit indtog på markedet. Og af den grund er kvaliteten af annonceringerne blevet forvrænget gennem tiden.

Læs mere

Annoncering

4 tips: Annoncering på sociale medier

Din målgruppe er formodentlig blandt de milliarder af mennesker, som har en profil på de sociale medier. Derfor er det fundamentalt for din virksomhed at benytte sig af betalt annoncering på sociale medier. Men hvordan søsætter du bedst din annoncering på de sociale medier? Få svaret i denne guide. Læs mere

Vi betragter ikke os selv som et marketing-bureau

Vi er en virksomhed, der laver marketing for vores kunder. Det gør os i sagens natur til et marketing-bureau. Vi forsøger dog, i vores daglige arbejde, ikke at betragte os som et traditionelt marketing-bureau, fordi det vil forhindre os i at levere den kvalitet, som vi sætter en kæmpe ære i at levere. Læs mere

Bred-viden-indenfor-online-marketing

Hvornår kan man kalde sig ekspert?

Vi bliver ofte mødt af ordet “ekspert” inden for vores branche, og dette primært i form af SEO-eksperter og AdWords-eksperter. Når jeg nu vælger at tage ordet “ekspert” op til efterretning, er det fordi, jeg har oplevet, at det af og til bliver brugt misvisende.

Jeg føler, det er et vigtigt emne, fordi vi ret ofte udtaler, at det kræver en ekspert, når man begiver sig ud i online markedsføring. Vi udtaler os dog ret sjældent om, hvad det egentlig vil sige at være ekspert. Læs mere

Markedsføring i den mest vækstende sektor

Det er selvfølgelig rejse- og turismesektoren, vi skal tale om. Tilbage i 2008, hvor finanskrisen lammede alle sektorer var rejsebranchen som den eneste i fortsat vækst. Ganske vidst mindre vækst end normalt – men dog stadig vækst. Læs mere

2016 blev et rekordår for rejsebranchen

2016 blev året med den højeste indtjening blandt rejsebureauerne nogensinde. Danskerne er nået dertil, hvor en charterferie ikke er nok. Vi vil opleve verden på en ny og anderledes måde, dermed er de foretrukne rejsemål i højere grad blevet mere eksotiske. Læs mere

seo-ekspert

“Hvad ville vi gøre, hvis det var vores egen virksomhed?”

Ovenstående lyder muligvis blot som et simpelt spørgsmål – og det er det egentlig også. Det er dog også hele hjertet i Leadtime og den primære del fra vores missionserklæring. I denne artikel vil jeg gerne komme lidt ind på, hvad det betyder for vores kunder. Læs mere

Ranking-faktorer for rejsebranchen

Hos Leadtime har vi siden vores allerførste år arbejdet med kunder i rejsebranchen. Det er en spændende og svær branche for et SEO-bureau som os. Det spændende og svære opstår begge i det faktum, at kunderne har en mere kompleks og væsentlig længere købsrejse – og at det er en af de mest konkurrenceprægede brancher.
Læs mere