Det varierer meget, hvor stor succes virksomheder opnår med online markedsføring – og det kan der være mange forskellige grunde til. I dette blogindlæg vil jeg komme ind på nogle af de hyppigste årsager til, at virksomheder fejler med deres online markedsføring. Læs mere
Rigtig mange virksomheder har brug for markedsføring for at få deres produkter eller services ud til deres målgruppe. Online markedsføring er blevet et stort og komplekst felt, hvilke gør, at de færreste får succes, hvis de ikke har et indgående kendskab til området. Læs mere
Hvis I ikke har det store kendskab til SEO, kan det godt være svært at gennemskue, hvad det helt præcis er, jeres SEO-bureau laver for jer og hvordan udviklingen skrider frem. Hvis du kan genkende den følelse, får du her nogle tips til, hvordan du kan følge med i SEO-arbejdet. Læs mere
Hvordan ser danskernes adblock tendenser ud i år 2018? Det har Leadtime sat sig for at undersøge. Virksomheder har i længere tid foretrukket kortsigtede fortjenester, hvilket betyder at larmende, flimrende og afbrydende reklamer har gjort sit indtog på markedet. Og af den grund er kvaliteten af annonceringerne blevet forvrænget gennem tiden.
Din målgruppe er formodentlig blandt de milliarder af mennesker, som har en profil på de sociale medier. Derfor er det fundamentalt for din virksomhed at benytte sig af betalt annoncering på sociale medier. Men hvordan søsætter du bedst din annoncering på de sociale medier? Få svaret i denne guide. Læs mere
Vi slår endnu en gang dørene op for et Leadtime-event. Hvis du ønsker at få en introduktion til, hvad online marketing er (fra et Google Partner-bureau), kan du på denne side tilmelde dig ganske gratis. Eventet er dog begrænset til 20 deltagere, så skynd dig inden pladserne bliver taget. Læs mere
Vi er en virksomhed, der laver marketing for vores kunder. Det gør os i sagens natur til et marketing-bureau. Vi forsøger dog, i vores daglige arbejde, ikke at betragte os som et traditionelt marketing-bureau, fordi det vil forhindre os i at levere den kvalitet, som vi sætter en kæmpe ære i at levere. Læs mere
Vi bliver ofte mødt af ordet “ekspert” inden for vores branche, og dette primært i form af SEO-eksperter og AdWords-eksperter. Når jeg nu vælger at tage ordet “ekspert” op til efterretning, er det fordi, jeg har oplevet, at det af og til bliver brugt misvisende.
Jeg føler, det er et vigtigt emne, fordi vi ret ofte udtaler, at det kræver en ekspert, når man begiver sig ud i online markedsføring. Vi udtaler os dog ret sjældent om, hvad det egentlig vil sige at være ekspert. Læs mere
Det er selvfølgelig rejse- og turismesektoren, vi skal tale om. Tilbage i 2008, hvor finanskrisen lammede alle sektorer var rejsebranchen som den eneste i fortsat vækst. Ganske vidst mindre vækst end normalt – men dog stadig vækst. Læs mere
2016 blev året med den højeste indtjening blandt rejsebureauerne nogensinde. Danskerne er nået dertil, hvor en charterferie ikke er nok. Vi vil opleve verden på en ny og anderledes måde, dermed er de foretrukne rejsemål i højere grad blevet mere eksotiske. Læs mere
Leadtime
Dronning Olgas Vej 26
2000 Frederiksberg
Telefon: 70 70 28 70
E-mail: info@leadtime.dk
CVR: 31636477
Google Partner
Gennem 5 år har vi haft den højeste rang hos Google, som Google Premier Partner.