Kan jeres leadproces forbedres?
Sælgere bruger op til 20 % af deres tid på research. At outsource researcharbejdet kan frigive tid, som i stedet kan bruges til det, der er vigtigst – selve salget.
Vi tilbyder et GRATIS eftersyn af jeres arbejdsgang med forslag til, hvordan I kan optimere jeres leadproces.
Få gratis rådgivning om jeres leadproces
Hos Leadtime har vi specialiseret os i at generere leads – for at gøre jeres sælgere mere effektive.
Bliv klogere på, hvordan I kan få leads med lige netop de informationer, som din virksomhed har brug for – leveret i jeres system og klar til at blive kontaktet. Kontakt os i dag for en UFORPLIGTENDE snak.
Brug tiden på at sælge – så bruger vi tiden på at finde de rigtige leads
Efter mange års erfaring med opsøgende salg ved vi, hvad der skal til for at lykkes. At skaffe de rigtige leads kan være både udfordrende og tidskrævende, og derudover forældes mange eksisterende leads hvert år.
Derfor er det afgørende at sikre et kontinuerligt flow af potentielle og opdaterede leads til din virksomheds salgsafdeling.
Levering af relevante leads er værdifulde for din forretning, fordi du får frigivet tid, som du i stedet kan bruge på dine salgsaktiviteter. Samtidig garanterer vi dig, at dine leads leveres med validerede kontaktoplysninger.
Research og levering af nye leads
Vi sørger for, at din virksomhed får leveret nye B2B-leads hver uge. Jeres leads er klar til at blive kontaktet, og med lige netop de oplysninger, som I har behov for.
Vores team er specialister i markedsresearch og benytter den nyeste teknologi til at indhente relevant leadinformation.
Når I lader os stå for research af nye leads, får I nogle af disse fordele:
- Skalering af mængden af leads efter behov
- Validerede oplysninger på jeres leads
- Skræddersyede oplysninger til lige netop jeres virksomhed
Segmentering af målgrupper
Jo bedre du kender din målgruppe, jo bedre ved du, hvordan du kan ramme dem.
Vores researchteam kombinerer grundigt manuelt arbejde med avanceret teknologi til at levere leads, som passer lige præcis til jeres virksomheds kundesegment. På den måde kan vi hjælpe jeres virksomhed med at finde den målgruppe med den bedste konverteringsrate.
Derudover undersøger vi markedet kontinuerligt for at komme med forslag til nye målgrupper, som kan testes.
Nogle af fordelene ved målgruppesegmentering er bl.a.:
- Find målgrupper med den bedste konverteringsrate
- Opdag nye målgrupper og udvid dit potentiale
- Test nye markeder
Validering og opdatering af leads
Dine leads er kun værdifulde, hvis de indeholder opdaterede og korrekte kontaktoplysninger.
Hyppige jobskifte og nye kontaktoplysninger på din virksomheds leads betyder ofte, at dine sælgere spilder tiden ved at ringe forgæves.
Ved at holde jeres nuværende leaddatabase opdateret i forhold til ændringer i virksomhed, titel eller kontaktoplysninger, sørger vi for, at din salgsafdeling udnytter tiden bedst muligt.
Lad os hjælpe jer med at holde jeres leads opdaterede, og få nogle af disse fordele:
- Undgå forældede oplysninger
- Spar tid ved kun at kontakte kvalificerede leads
- Få det maksimale udbytte af jeres leaddatabase
“Før i tiden stod vi selv for research af nye leads. Efter, at vi er skiftet til Leadtime, har vi kunne mærke, at vi har haft langt færre forgæves opkald, da datakvaliteten er steget. Vi har været glade for at kunne skalere mængden af leads op og ned alt efter hvor mange sælgere, som vi har ansat. Samtidigt er vores omkostninger til leads faldet.”
Anders Rønnov-Jessen
Managing Partner
Board Company A/S
Fordele ved Leadtime
Jeres omkostninger til leadresearch følger jeres behov – f.eks. når I justerer antallet af sælgere i ferieperioder.
Validerede leads
Konstant jobskifte og nye kontaktoplysninger på jeres leads kan nogle gange betyde, at I ringer forgæves. Vi sørger for, at oplysningerne er validerede og opdaterede, så I ikke spilder jeres tid.
Full-service eller supplement
Vi kan udføre al leadindsamling for jer, så I kan fokusere på salget – eller I kan vælge at supplere jeres egen leadindsamling med vores ydelser.
Nye markeder
Vi hjælper jer med leads til at afprøve forskellige geografiske områder og derved opdage nye markeder.
Udvikling af målgrupper
Vi undersøger markedet kontinuerligt for at kunne komme med forslag til nye målgrupper, der kan testes. På den måde kan i forsætte med at udvide jeres potentiale.
Skræddersyede oplysninger
Det er meget individuelt hvilke oplysninger, I har brug for i salget. Vi finder de oplysninger, som hjælper jer bedst.
Sådan genererer vi leads for jer
Vi fungerer som en forlænget arm af jeres salgsafdeling. Vi sørger for segmentering af målgrupper, markedsresearch og opdatering af leadinformationer – alt sammen direkte i jeres CRM.
Vi har de bedste forudsætninger for at booste jeres salg
Hos Leadtime har vi selv oplevet frustrationen ved at skulle bruge tid på at finde leads – tid og energi, man helst ville bruge på selve salgsarbejdet.
Vi benytter vores egne erfaringer fra outbound salg til at skabe de optimale rammer for, at andre kan få succes med salget via B2B leadgenerering. Vi vil gerne tilbyde det, vi selv ledte efter.
Kontakt en af vores eksperter, hvis du vil vide mere om, hvordan du kan forbedre jeres leadproces og skabe mærkbare resultater. Vi rådgiver dig bl.a. inden for:
- Identificering af målgrupper og research af nye leads
- Validering og opdatering af leads
- Optimering af jeres leadprocesser
- Direct mail (udsendelse af breve)
Ofte stillede spørgsmål om leadgenerering
Herunder kan du se et udsnit af de spørgsmål, som vi ofte modtager. Har du andre spørgsmål, er du velkommen til at skrive på [email protected].
Vi bruger allerede leadinformation fra CVR. Hvordan er jeres løsning anderledes?
Vi kombinerer data fra flere kilder, men den største forskel findes i, at vi har en database, som er meget større, end hvad man kan finde på CVR, og vi bruger tid på at finde kontaktinformationer på hvert eneste lead.
Hvilke informationer får jeg på mine leads?
Vi leverer en skræddersyet løsning til alle vores kunder, hvor I selv definerer hvilke oplysninger, I har brug for. Vi gør et stort stykke arbejde for at levere validerede kontaktoplysninger, så I ikke ringer forgæves.
Må jeg gerne kontakte mine leads per telefon?
Du må som udgangspunkt gerne kontakte andre erhvervsdrivende pr. telefon.
Som hovedregel må du og din virksomhed ikke ringe til en forbruger, medmindre han eller hun selv har bedt om det.
Må jeg gerne sende elektronisk post til mine leads?
Det er i strid med loven at benytte e-mails til markedsføring, medmindre modtageren selv har givet samtykke og selv har oplyst sin e-mailadresse til din virksomhed. Forbuddet gælder al elektronisk post. Der er dog undtagelser – kontakt os for at høre mere.
Hvad med GDPR?
Leadtime følger alle databeskyttelsesregler, herunder databeskyttelsesforordningen og databeskyttelsesloven. Leadtime agerer som databehandler, hvor din virksomhed som kunde er dataansvarlig.