Remarketing-bureau

Forbliv relevant hos eksisterende og potentielle kunder, der har besøgt jeres hjemmeside. Med remarketing forbliver I synlige overfor den del af jeres målgruppe, der allerede har vist interesse i jeres virksomhed.

Tab ikke jeres besøgende

Forbliv i bevidstheden hos potentielle kunder, som før har besøgt jeres hjemmeside. Tommelfingerreglen er, at man skal påvirkes syv gange, før man køber et produkt.

Fasthold eksisterende kunder

Få tidligere kunder til at vende tilbage ved fortsat at eksponere dem for jeres produkt. Det er klart billigere at fastholde nuværende kunder, end at skaffe nye.

Effektivt og målrettet markedsføringsmiddel

Målgruppen præciseres ved at skrue på detaljerede parametre. Ligeledes målrettes banner-design og annonce-tekster den gruppe I skal eksponeres overfor.

+15 års erfaring med remarketing

Siden 2008 har vi kørt remarketing i mere end 11 lande på tværs af kanaler som Google, Facebook, Instagram og LinkedIn. Vores kundeportefølje spænder bredt, hvilket har styrket vores erfaring enormt.

Hør om jeres muligheder med remarketing

Vi skal i gennemsnit påvirkes syv gange, før vi reagerer på lysten til at købe et produkt eller en service. Derfor er det ekstremt værdifuldt af minde potentielle kunder om jer igen og igen.

Selv når kunden har forladt jeres hjemmeside, kan I påvirke deres lyst til at benytte jeres produkt eller service. Lad os hjælpe. Remarketing er et fantastisk markedsføringsprodukt – dog afhængigt af det produkt I sælger.

Kontakt os i dag, og tag en uforpligtende snak med én af vores erfarne remarketing-eksperter. Så kan I sammen finde frem til, om remarketing er den rette investering for jer.

Når I har udfyldt kontaktfomularen, hører I fra os inden for 24 timer i hverdage.

Vil du tale med en specialist?

Så ring på 70 70 28 70

Trustpilot-badge
Fremragende score på Trustpilot
Se anmeldelser her

Bliv kontaktet af en Remarketing-specialist

Udfyld formularen og bliv kontaktet inden for 1-2 hverdage.

Udvalgte kunder

Kipling Travel
Board Company
Judan Advokater
Visit Greenland

“Vi havde en opgave der skulle laves, og den skulle laves hurtigt. Glen klarede det hurtigt og smertefrit. Han forudså udfordringer som vandt os tid og opgaven blev klaret tilfredsstillende. Vi vil bestemt samarbejde med Leadtime igen”

Mette Winther (Lagkagehuset)

Mette Winther
Head of Digital
Lagkagehuset

”Vi har et godt samarbejde med Leadtime, som både er dygtige til at håndtere alt det praktiske omkring vores Google Ads samt at inspirere os med de nyeste muligheder inden for online markedsføring. De reagerer hurtigt på vores ønsker og er gode til at styre vores budgetter og få mest muligt ud af dem. De personer vi samarbejder med hos Leadtime er ærlige og rare mennesker, som jeg har stor tillid til”

Gitte Baungaard (Alinea)

Gitte Baungaard
Marketingchef
Alinea, Egmont

“Resultatet af kampagnen var yderst tilfredsstillende, og vi har overordnet fået rigtig god ROI på kampagnen. Leadtime har hele tiden været meget opmærksomme og responsive i processen. Der har været en rigtig god kommunikation”

Mads Lumholt (Visit Greenland)

Mads Lumholt
Senior Konsulent
Visit Greenland

Målrettet remarketing forkorter kunderejsen

Undersøgelser viser, at vi er mere tilbøjelige til at handle med virksomheder, der genkender os. Når et firma kan nævne os ved navn, huske vores købshistorik eller give os personlige anbefalinger, føler vi os tættere forbundet, og vores købsrejse ind i virksomheden forkortes.

Det handler derfor ikke bare om at forfølge potentielle kunder med remarketing, men også om at bruge den data vi løbende indsamler korrekt. Vores remarketing-specialister har arbejdet med dette i +15 år, og i gennemsnit bliver vores kunder hos os i 4,4 år.

Specialist-opsætning med tanke på detaljen

Selve udarbejdelsen af remarketing-kampagnen er naturligvis også et vigtigt led i at målrette markedsføringen mod det rette segment. Både design-format og tekstforfatningen har stor indflydelse på, hvor mange konverteringer annoncen generer.

Hos Leadtime har vi dygtige grafikere til at stå for design af bannere, tekstforfattere der skriver annonceteksterne og skarpe PPC-specialister som sætter kampagnerne op. Således sikrer vi, at alle parametre behandles med den omhu, vi mener, det kræver for at skabe en god remarketing-kampagne.

Google Ads påvirker kanaler

Forskellen på remarketing og retargeting

Du har måske hørt begge udtryk blive brugt i flæng, og tit bliver de forvekslet med hinanden. Produkterne har samme formål, nemlig at eksponere potentielle kunder, som allerede har besøgt hjememsiden, for virksomheden igen.

Begge produkter opsættes på baggrund af data, som er indsamlet via cookies, når kunden har besøgt jeres hjemmeside. Forskellen er egentlig blot, at remarketing er når man gen-eksponerer sig på Google, mens retargeting foregår på Facebook og andre sociale medier.

Hvilken platform det er bedst at “forfølge” potentielle kunder på, afhænger af mange ting – herunder målgruppe, produkt og budskab. Hos Leadtime udfører vi alle discipliner, og kan derfor rådgive jer grundigt i den bedste fremgangsmåde for jer.

Case

Sådan steg GreenMatchs ROI fra 13,3 % til 78,8 %

Hold eksisterende kunder i loopet

Kunderejsen starter sjældent samme dag, som din kunde klikker “køb” på din service eller produkt. Ligeledes behøver kunderejsen ikke at slutte efter købet. Det er ofte langt billigere at fastholde kunder, der allerede har afprøvet dit produkt, end det er at erhverve nye kunder.

Vi har specialiseret os i komplicerede kunderejser. Dermed har vi dygtiggjort os i arbejdet med virksomheder, hvis kunder kræver længere betænkningstid, flere touchpoints og løbende remindere om produktets værdi.

For disse virksomheder er remarketing et ekstremt stærkt værktøj. Man kan eksempelvis lægge en strategi, hvor selv samme kunde eksponeres og dermed trigges inden et køb er gennemført og igen efter produktet er erhvervet. Således kan vi påvirke, at kunden husker produktet og den gode service, når de igen får brug for det.

Vi bruger selv Google Ads

Ingen spildte annoncekroner

Fordelen ved remarketing er, at I ikke spilder annoncekroner på segmenter, som ingen interesse har i jeres produkt. Kampagnen bliver kun vist for personer, som før har besøgt jeres hjemmeside.

Alt efter hvad formålet med kampagnen er, kan man opsætte nogle krav til brugerens adfærd. Måske skal de have besøgt en bestemt landingsside, før det giver mening at eksponere dem for et bestemt produkt eller service.

Remarketing-bureau siden 2008

Leadtime blev stiftet i 2008, og siden da har vi kørt PPC (herunder remarketing) i mere end 11 forskellige lande. Vi har været Google Partnere siden 2011, hvilket er Googles blåstempel for, at vi øger resultaterne for vores kunder og opretholder et højt optimeringsresultat.

Stiftet i 2008

Gns. kundelevetid på 4,4

4,7 på Trustpilot

Bliv kontaktet af en remarketing-specialist

Udfyld formularen og bliv kontaktet inden for 1-2 hverdage.

Eller kontakt os direkte

Ved at ringe på 70 70 28 70