Strategisk annoncering på LinkedIn
Vi starter altid med at få et grundlæggende kendskab til jeres forretning. Dernæst planlægger vi initiativer som ikke ”bare” giver leads – men giver gode kunder med en høj livstidsværdi i jeres virksomhed. Dette kan vi kun gøre, når vi forstår jeres forretning, målgruppe og salgsprocesser.
LinkedIn-specialister med +5 års erfaring
Vi ansætter kun specialister, som har minimum 5 års erfaring i deres felt. Dette sikrer jer, at jeres penge bruges bedst muligt, da arbejdet altid løses af en specialist med dybdegående viden på området.
Skal vi tage en uforpligtende snak?
Vi tilbyder altid en uforpligtende snak, hvor vi får et indblik i jeres forretning og kommer med vores anbefalinger til den bedste LinkedIn-strategi. Inden vi indgår et samarbejde, præsenterer vi jer naturligvis for vores idéer til strategien, prisen og vores forventninger til afkastet.
Ring til os på 70 70 28 70 eller udfyld formularen, og så ringer vi dig op.
Udfyld formularen og vi kontakter dig inden for 1-2 hverdage.
Skaler jeres forretning med LinkedIn-annoncering
LinkedIn har mange af de samme fordele som Facebook og Instagram, hvor man kan skræddersy målgrupper og budskaber og dermed ramme beslutningstagere der hvor de befinder sig i kunderejsen.
Vi arbejder altid med et skalerbart setup i LinkedIn-annoncering. Det betyder, at vi både arbejder med prospektering (top funnel), opbygning af tillid (middel funnel) og salg/leadgenerering (bottom funnel). Herunder giver det for mange også mening at arbejde med et spor, hvor der er fokus på kundeloyalitet eller mersalg.
Vi sætter os sammen med jer og hjælper med at få kortlagt kunderejsen for jeres virksomhed, så vi kan bygge effektivt og skalerbart LinkedIn-annoncering.
LinkedIn som en del af en overordnet marketingstrategi
LinkedIn er kendetegnet ved at være en fantastisk platform for B2B-virksomheder, da man har sublime muligheder for målretning og kan kommunikere direkte med beslutningstagere. Det betyder dog også, at LinkedIn typisk har en højere pris pr. visning/klik end medier som Facebook og Instagram.
Derfor er det vigtigt at tænke LinkedIn-annoncering ind som en del af jeres overordnede marketing-setup. Dette kan man f.eks. gøre ved at:
- Putte de besøgende fra LinkedIn på retargeting-grupper, som man målretter annoncer mod fra Instagram, Facebook, Google Ads og lignende
- Forsøge at få dem til at tilmelde sig sit nyhedsbrev
- Laver Remarketing List for Search Ads (RLSA), hvor man eksponerer Google Ads-annoncer på lidt mere generisk ord, men kun for dem, der er kommet via LinkedIn
Vi hjælper hver dag vores kunder med at få varme leads ved hjælp af annoncering på LinkedIn. Alle vores LinkedIn-eksperter har minimum 5 års erfaring med LinkedIn-annoncering. Dette sikrer jer, at alle jeres timer løses af en specialist med dyb viden inden for LinkedIn-annoncering.
Er LinkedIn-annoncering det rette valg for os?
Dette spørgsmål hører vi ofte, da LinkedIn-annoncering nemlig langt fra er det rigtige for alle virksomheder. Hvor andre discipliner som SEO, Google Ads, Facebook og Instagram giver mening for stort set alle virksomheder, så er LinkedIn lidt mere specialiseret.
Det overordnede segment på LinkedIn er B2B – så der er en stor chance for, at det er en platform for jer, hvis I handler med andre virksomheder. Ønsker I f.eks. at få jeres budskab præsenteret for ejerledere, C-level-ansatte og beslutningstagere, så er LinkedIn et oplagt medie.
Giver annoncering mening, når vi ikke er aktive på LinkedIn generelt?
Ja. Det er ikke nødvendigt, at I er aktive på LinkedIn (med private profiler eller virksomhedsprofilen) før I kan få stor succes med LinkedIn-annoncering. Det kan naturligvis være en god hjælp, da vi får mere målgruppedata og I kan få flere touch-points med beslutningstagerne.