Bliv rådgivet i pay-per-click-annoncering
Er I i tvivl om, hvilken type PPC-markedsføring, der bedst kan betale sig? Vi tilbyder GRATIS rådgivning, hvor vi, ud fra vores erfaringer, vurderer hvilke kanaler, der vil give bedst mening for jer at benytte. Udfyld blot formularen.
Sådan vil vi arbejde med PPC for jer
Hør, hvordan vi kan hjælpe jer med at skabe en bedre forretning gennem pay-per-click-kanaler. Kontakt os i dag – så byder vi på en UFORPLIGTENDE snak, hvor vi diskuterer jeres muligheder.
Få jeres brand fremhævet på verdens største søgemaskine.
Ram værdifulde kunder gennem præcise målretningskriterier.
Visualiser jeres budskab blandt 1 milliard brugere i deres feeds.
Billigere klikpriser og et mere købestærkt publikum.
Annoncér blandt virksomheder og erhvervsfolk.
Fordele ved PPC-annoncering
En klar fordel ved pay-per-click er, at det ikke kræver nogen større investering at komme i gang. Det kræver blot, at der bliver opsat en kampagne, og så handler det ellers om at beslutte, hvor stort budgettet skal være til inddrive trafik til jeres hjemmeside.
Målret jeres annoncering
Det som gør PPC-annoncering yderst effektivt er, at annoncerne kan målrettes ned til mindste detalje. Du kan vælge, hvilke søgeord du vil findes på, hvilken aldersgruppe du vil eksponeres for, hvilke interesser de har og meget mere.
Det er skalerbart
Når annonceringen er i gang og der kommer gode henvendelser igennem, så er det super simpelt at skrue op for annonceringen. Det vil med al sandsynlighed gøre, at antallet af henvendelser vil stige eksponentielt i takt med, at budgettet til trafik stiger.
Kom i gang med det samme
Så snart at der er styr på design af annoncerne samt målretningen, kan annonceringen påbegyndes. Det betyder, at processen fra planlægning til eksekveringen er kort, og jeres annoncer vil derfor hurtigt blive vist online.
Udvalgte PPC-kunder
Hos Leadtime har vi arbejdet med PPC-annoncering gennem 11 år. Vi har derfor oparbejdet dyb indsigt i, hvilke medier, der egner sig bedst til forskellige formål samt hvilket outcome, I kan forvente. Kort sagt: Vi sætter ikke jeres kampagner på autopilot – vi skaber resultater.
Formålet med PPC-annoncering
Branding
PPC-annoncering er en nyttig kanal, hvis I ønsker at styrke jeres branding. Dette gælder både, hvis I er de nye spillere i feltet og derfor ønsker at øge kendskabet til jeres forretning. Det gælder også, hvis I blot ønsker at stadfæste jeres position i markedet yderligere.
Henvendelser
Hvis I ikke får nok henvendelser igennem, så kan PPC være løsningen. Denne kanal gør det muligt for jer at give jeres online synlighed et øjeblikkeligt boost. I beslutter selv, hvor aggressivt vi skal gå til værks.
Tilmeldinger
Ofte skal en kunde bearbejdes, inden vedkommende kan overbevises om at købe jeres produkt. Dette kan gøres via tilmeldinger. Det kan eksempelvis være, hvis jeres besøgende tilmelder sig en gratis prøveperiode, en e-mail-liste, et event eller lignende.
Salg
Rigtig mange virksomheder stræber efter at øge deres salg. Dette er muligt gennem PPC-annoncering. Vi kan hjælpe jer med at opsætte PPC-kampagner, som har til formål at skabe et positivt afkast for jer.
PPC-formater
Tekst
Tekst er et et af de mest benyttede formater – især på Google. Dette skyldes, at det er hurtigt, nemt og billigt at komme i gang med. Når der benyttes tekst, er det heller ikke til at tage fejl af hvilket budskab, man gerne vil formidle.
Video
Med video kan du få sendt det budskab, du ønsker på præcis den måde, du gerne vil have det ud. Desuden er der større chance for, at du også får de “dovne” købere med, som ikke er interesseret i at læse en masse tekst, men foretrækker en lækker video.
Billeder
Billeder spiller typisk rigtig godt sammen med markedsføring. Med billeder kan du vække følelser hos dit publikum, hvilket kan være svært at gøre på samme måde med tekst. Derudover egner billeder sig godt langt de fleste medier.
HTML5
Med HTML5 er det blevet muligt at skabe blikfang ved at benytte animerede billeder og interaktive elementer. Dette format er oplagt, hvis man ønsker at synliggøre virkningen af sit produkt, forløbet af en proces eller noget helt tredje. Mulighederne er mange.