Introduktion til vores Google Ads priser
Vi arbejder med en dækningsgrad, som betyder, at en procentdel af jeres samlede budget går til os – for administration og optimering – resten går til Google.
Konkret priseksempel på Google Ads
Har I et budget på 40.000 kr./md., fordeles pengene således:
Sådan fastsættes dækningsgraden
Vores dækningsgrad ligger normalt mellem 20% og 40%. Denne sættes primært efter jeres samlede budget, men kan også påvirkes af:
Sådan sætter vi jeres Google Ads pris
Med udgangspunkt i de tidligere nævnte punkter – samt en dialog med jer – kommer vi med et konkret forslag til jeres samlede budget, hvor det fremgår, hvor stor en andel der går til os og til Google.
Vi kommer både med en;
Priseksempler på Google Ads
Da vi ikke kan give én pris på Google Ads, har vi herunder vist tre budget-eksempler:
Mulighed for løbende budgetjusteringer
Det budget vi aftaler til at starte med, er ikke nødvendigvis det endelige (eller det helt rigtige). Eftersom vi (og I) får mere indblik i, hvad annonceringen kan skabe for jer, kan vi tilpasse budgettet.
Behovet for dette kan f.eks. opstå når:
Hvad dækker administrationen over?
Den dækker de aktiviteter, som vi mener er vigtige for at lave og opretholde en god performance. Kort fortalt, så finder vi sammen frem til det ønskede budget og målet for kontoen – og så styrer vi det hele for jer.
Vi sørger for:
“Gennem dyb forretningsforståelse skaber vi kosteffektive online-resultater. Vi har fokus på gennemsigtighed og sætter en ære i at være jordnære og imødekommende. Vores arbejde udføres altid ud fra tanken: Hvad ville vi gøre, hvis det var vores egen virksomhed?”
Det siger vores kunder om os
Få et tilbud på Google Ads
Udfyld formularen og modtag vores bud på, hvad vi mener der skal til, for at I kan styrke jeres forretning gennem Google Ads. Du modtager dit tilbud indenfor 48 timer (på hverdage).