Få et tilbud på Facebook annoncering
Vil I gerne have hjælp til at annoncere på Facebook? Vi tilbyder en UFORPLIGTENDE snak om, hvordan vi kan gøre en forskel for jer ved at annoncere på Facebook. Du skal blot udfylde formularen til højre.
Sådan vil vi lave FB annoncering for jer
Reklame på Facebook skal skræddersyes præcis til den målgruppe, I vil ramme. Vi kan hjælpe jer med at formidle budskaber, som appellerer til de rette segmenter. Udfyld formularen for at høre mere.
Udnyt Facebooks kæmpe markedsføringspotentiale
Facebook har 3,5 millioner danske brugere, hvoraf 2,2 millioner af dem tjekker Facebook dagligt. Der er et kæmpe potentiale i at markedsføre sig på Facebook. Dette bør I drage fordel af, hvis I ikke bare ønsker at følge med konkurrenterne – men gerne vil foran.
En af de faktorer som taler for at benytte PPC markedsføring i form af annoncering på Facebook er, at I har mulighed for at målrette jeres kampagner til helt specifikke segmenter. Dette gøres ved at filtrere i brugernes alder, deres køn, sider som de følger – og mange flere parametre.
Med Facebook annoncering kan I opnå;
Retargeting – målret jer tidligere besøgende
Et af de mest effektive markedsføringsværktøjer på Facebook er retargeting. Retargeting giver jer mulighed for at fange de kunder, som allerede har besøgt jeres side, eller i anden grad har udvist interesse for jeres produkt.
Når den potentielle kunde allerede har interageret med jeres side, er der større sandsynlighed for at personen konverterer – hvilket øger jeres indtjening. Benytter I jer ikke af retargeting, risikerer I at miste de kunder, som skal påvirkes mere end flere gange, før de foretager et køb.
Facebook annoncer
Opretter I en annonce på Facebook, bestemmer I selv hvad den skal indeholde. I beslutter ligeledes om den skal henvise til jeres hjemmeside eller Facebook side. Fordelen ved at benytte sig af annoncering på Facebook er, at I har bedre muligheder for at målrette annoncer ud fra forskellige parametre. Dermed er succesraten større ved oprettelse af annoncer, da I vil ramme flere brugere der har høj relevans i forhold til jeres produkt.
Facebook banner- og videoannoncer
Vi har opsat adskillige succesfulde bannerannoncer på Facebook. Bannerannoncering giver et visuelt udtryk, som er med til at fange kundens opmærksomhed. En klar fordel ved bannerannoncering er, at det er hurtigt at komme i gang med.
Videoannoncer er mere omfattende, da der først om fremmest skal produceres en relevant video. Til gengæld er udbyttet ofte større ved videoannoncering, da det typisk får kunden til at “blive hængende” til videoen er forbi – dermed har I længere tid til at influere kunden.
Vi har erfaring med oprettelse af begge annoncetyper – og vi hjælper jer med at komme i gang med Facebook annocering.