Kan direct mail skabe værdi for jer?
Har I overvejet, om I skal kombinere jeres online marketingindsatser med offline tiltag som f.eks. udsendelse af breve til relevante leads?
Få gratis rådgivning om direct mail
Vi har mange års erfaring fra “den anden side af bordet”. Derfor har vi stor indsigt i, hvordan I som virksomhed bedst udnytter det fulde potentiale af jeres leads, når I kombinerer det med brevudsendelse.
Udfyld formularen, og tag en helt UFORPLIGTENDE og GRATIS snak med os om jeres muligheder.
Skil jer ud, og send fysiske breve med relevant indhold
Undersøgelser viser, at print er den kanal, som skaber størst positiv følelsesmæssig respons hos modtageren – på tværs af både alder og køn. Samtidig får trykte medier os til at skærpe vores opmærksomhed og rent faktisk læse, hvad der står.
Når I sender breve til nøje udvalgte leads og senere følge op med en telefonopringning, etablerer I både en direkte og mere personlig kontakt med jeres mulige kunder. Derudover vil I med et fysisk brev skille jer ud i en tid, hvor stort set alt foregår digitalt.
Fordele ved direct mail
Vi undersøger kontinuerligt markedet for nye målgrupper med højt konverteringspotentiale. Det giver jer mulighed for at teste nye kundesegmenter eller markeder i nye områder. Researchen tager vi os af, så I kan fokusere på resten.
Skil jer ud
Breve giver jer mulighed for stor kreativ frihed til at udvikle lige netop de budskaber, som I ønsker at formidle. Det kan være, I vil inspirere til et køb med en vareprøve, eller informere om en kampagne, som er særlig relevant for lige netop dit lead.
Skab opmærksomhed
Brevforsendelser er efterhånden en sjældenhed. Kombinerer I målrettet direct mail-markedsføring med en opringning fra jeres salgsafdeling, mens I stadig er top of mind, vil I med sikkerhed skabe opmærksomhed ude hos virksomhederne.
Styrk jeres relationer
Breve er en unik mulighed for at styrke relationen til dine kunder – hvad enten det er nye eller eksisterende kunder. Bedre kunderelationer øget engagementet og dermed også salget.
Sådan er vores brevproces
1. Definition af målgruppe
Vi sørger for at frem til jeres optimale målgruppe og definerer ud fra dette kriterierne for jeres leads. Jo bedre indsigt, I har i jeres målgruppe, jo bedre mulighed har I for at nå ud til dem.
2. Research og udvælgelse af leads
Vores dygtige team finder nye leads ved hjælp af manuel research og avanceret teknologi. Herefter udvælger vi de leads, hvor vi mener, der er størst konverteringspotentiale.
4. Opsætning af breve
Vores dygtige team udarbejder brevene og opsætter dem i et professionelt brevformat. Vi sørger selvfølgelig for, at indholdet er målrettet modtageren.
4. Afsendelse
Til sidst tager vi os af print, kuvertering, frankering og endelig afsendelse af brevene. Vi leverer leadinformationerne direkte i jeres CRM, hvor vi også noterer, hvornår vi forventer at brevet er fremme. Så kan I sørge for, at det er top of mind, når jeres sælgere ringer op.
3. Registrering direkte i jeres CRM
Vi sikrer os, at oplysningerne på de udvalgte leads er opdaterede og korrekte og registrerer dem herefter i jeres CRM. I får direkte adgang til kontaktoplysningerne samt et estimat for, hvornår brevet vil være fremme.
6. Opfølgning
Efterfølgende har I mulighed for at give os feedback på, om leadinformationerne har været værdifulde for jer. På den måde kan vi blive endnu bedre til at definere jeres ideelle målgruppe til næste gang, vi sender breve ud.
Ofte stillede spørgsmål om direct mail
Skal man have permission til at sende breve?
Nej, det kræver ikke permissions at sende direct mails til dine kundeemner, men du må ikke kontakte personer på Robinson-listen.
Kan jeg selv bestemme, hvordan mine breve skal se ud?
Ja, det kan du selvfølgelig selv bestemme. Hvis du ikke har særlige ønsker til udformningen, vil vi benytte vores målgruppeindsigt til at tilpasse budskabet bedst muligt til modtageren.