Hvornår kan man kalde sig ekspert?
Vi bliver ofte mødt af ordet “ekspert” inden for vores branche, og dette primært i form af SEO-eksperter og AdWords-eksperter. Når jeg nu vælger at
Vi bliver ofte mødt af ordet “ekspert” inden for vores branche, og dette primært i form af SEO-eksperter og AdWords-eksperter. Når jeg nu vælger at
Det er selvfølgelig rejse- og turismesektoren, vi skal tale om. Tilbage i 2008, hvor finanskrisen lammede alle sektorer var rejsebranchen som den eneste i fortsat
Ovenstående lyder muligvis blot som et simpelt spørgsmål – og det er det egentlig også. Det er dog også hele hjertet i Leadtime og den
Hos Leadtime har vi siden vores allerførste år arbejdet med kunder i rejsebranchen. Det er en spændende og svær branche for et SEO-bureau som os.
Antallet af udvidelser som det er muligt at tilføje til Google AdWords stiger hele tiden. I takt med at Google lancerer nye udvidelser bliver det
I dette indlæg vil jeg snakke om det spørgsmål, jeg hører oftest fra kunder – og som desværre ikke kan besvares eksplicit. Svaret til spørgsmålet,
Search Metrics er et af verdens største værktøjer inden for måling af online-performance, og de udgiver årligt rapporter med ranking-faktorer, som er baseret på de
Du sidder muligvis i en virksomhed, hvor I har markedsført jer i flere årtier gennem gode, solide offline-kanaler. Her kan man godt begynde at overveje,
Google Data Studio er for nyligt blevet tilgængeligt på det danske marked, og jeg har nu haft chancen for at få det afprøvet lidt –
Ønsker man at ligge på de fordelagtige pladser på Google, uden at betale for det, kræver det snilde og hårdt arbejde. Er man i et
Hensigten med SEO er at øge mængden af kvalificeret, organisk trafik fra søgemaskinerne til et website. Målet er at skaffe besøgende, som køber et produkt
Alt for ofte hører jeg, at det er slut med at tænke på søgeord, når man arbejder med SEO. Argumenterne er på plads: “Google er
Stiftet i 2008
Gns. kundelevetid på 4,4 år
4,7 på Trustpilot
Leadtime er et anderledes bureau, da vi udelukkende består af specialister. Vi har med andre ord ingen salgsafdeling, mellemledere eller projektledere.
Det betyder også, at du altid bliver sat direkte i kontakt med en specialist, der kan præsentere konkrete planer og estimater, så du får nemmere ved at træffe den rette beslutning for din virksomhed.
Alle vores specialister har minimum 5 års erfaring inden for deres felt, hvilket er din garanti for arbejde af høj kvalitet.
Ønsker du at blive kontakt af en specialist? Så udfyld formualren, så vi kan tage en times gratis og uforpligtende møde om jeres muligheder.
Nørre Voldgade 94, 2.
1358 København K
Telefon: 70 70 28 70
E-mail: [email protected]
CVR: 31636477