Outsourcing af markedsføring: Derfor giver det mening at samarbejde med et bureau
For og imod outsourcing af online markedsføring — dem er der mange af. Debatten går ofte på, om man nu virkelig kan stole på de
For og imod outsourcing af online markedsføring — dem er der mange af. Debatten går ofte på, om man nu virkelig kan stole på de
Google Tag Manager er blevet et af mine yndlingsværktøjer. Det har fjernet en barriere, som førhen gjorde det en smule mere omfattende, når der skulle
Schema.org er et initiativ startet af Google, Microsoft, Yahoo og Yandex, der har til formål at skabe en standard for, hvordan man kan ”markere” sit
Når Google “crawler” din hjemmeside, forsøger den at gennemskue, hvilke emner du berører. Som indikation herpå, vil Google aflæse det søgeord, du har i fokus
Google har for længst fået titlen som verdens mest populære søgemaskine. Stadig er der ingen andre end Google selv, der med sikkerhed ved, hvordan algoritmerne
En grundig søgeordsanalyse er fundamentet for enhver SEO-strategi. Du er nemlig nødt til at optimere dine sider mod de ord, som brugerne benytter, når de
Hvis dine placeringer er faldet efter sommerferien, kan Googles seneste algoritmeopdateringer være en mulig forklaring. Opdateringerne består både af Core Updates samt mere specifikke opdateringer
Google har tilføjet endnu en udvidelse til Search Ads, og som noget helt nyt i Danmark, kan du nu bruge billeder til at skille dig
Formålet med de seneste opdateringer til Apples iOS 14 er at give den enkelte bruger bedre kontrol over, hvordan deres data spores på tværs af
Du er med stor sandsynlighed stødt på udtrykkene ‘leads’ og ‘leadgenerering’. Men hvad er en lead magnet, hvad betyder lead scoring, og hvorfor er lead
SEO er en disciplin, som har gennemgået en stor forandring gennem de sidste 10 år. Fra stort set kun at handle om at få så
Hvis det er første gang du giver dig i kast med SEO, er der en række vigtige overvejelser, du skal gøre dig, inden du påbegynder
Stiftet i 2008
Gns. kundelevetid på 4,4 år
4,7 på Trustpilot
Leadtime er et anderledes bureau, da vi udelukkende består af specialister. Vi har med andre ord ingen salgsafdeling, mellemledere eller projektledere.
Det betyder også, at du altid bliver sat direkte i kontakt med en specialist, der kan præsentere konkrete planer og estimater, så du får nemmere ved at træffe den rette beslutning for din virksomhed.
Alle vores specialister har minimum 5 års erfaring inden for deres felt, hvilket er din garanti for arbejde af høj kvalitet.
Ønsker du at blive kontakt af en specialist? Så udfyld formualren, så vi kan tage en times gratis og uforpligtende møde om jeres muligheder.
Nørre Voldgade 94, 2.
1358 København K
Telefon: 70 70 28 70
E-mail: [email protected]
CVR: 31636477