Udvalgte SEO kunder
“Vi havde en opgave der skulle laves, og den skulle laves hurtigt. Glen klarede det hurtigt og smertefrit. Han forudså udfordringer som vandt os tid og opgaven blev klaret tilfredsstillende. Vi vil bestemt samarbejde med Leadtime igen”
Mette Winther
Head of Digital
Lagkagehuset
”Vi har et godt samarbejde med Leadtime, som både er dygtige til at håndtere alt det praktiske omkring vores Google Ads samt at inspirere os med de nyeste muligheder inden for online markedsføring. De reagerer hurtigt på vores ønsker og er gode til at styre vores budgetter og få mest muligt ud af dem. De personer vi samarbejder med hos Leadtime er ærlige og rare mennesker, som jeg har stor tillid til”
Gitte Baungaard
Marketingchef
Alinea, Egmont
“Resultatet af kampagnen var yderst tilfredsstillende, og vi har overordnet fået rigtig god ROI på kampagnen. Leadtime har hele tiden været meget opmærksomme og responsive i processen. Der har været en rigtig god kommunikation”
Mads Lumholt
Senior Konsulent
Visit Greenland
Bedre SEO-resultater med en teknisk webanalyse
Når vi foretager en teknisk webanalyse, betyder det, at vi går ind og undersøger hvordan jeres hjemmeside performer. Først og fremmest tjekker vi hjemmesidens load hastighed, hvorvidt siden er mobilvenlig og om der er tilfælde af duplicate content.
Det er yderst vigtigt, at der er tjek på ovenstående faktorer, da disse parametre trækker op i Googles algoritme men bestemt også i jeres kunders øjne.
Skab struktur med en SEO-analyse
En del af SEO-analysen består af en indholdsanalyse, hvilket er en gennemgang af jeres hjemmesides materiale og dens struktur. Strukturen er afgørende, da den både kan styrke og svække jeres landingssiders muligheder for gode placeringer på Google. Det er vigtigt, at jeres indhold arbejder sammen om at løfte potentialet på de rigtige sider.
Derudover sørger vi for, at linkstrukturen på jeres hjemmeside er optimeret og at der er den rette mængde af interne links, som fører til relevante undersider.
Gå efter de rette søgeord
Med en SEO-analyse belyser vi, hvilke søgeord der er gode at ranke på i henhold til jeres foretagende. Det er ikke så simpelt, som det lyder. I ved sikkert godt, hvilke søgeord I helst vil ranke på, men er det søgeord, som er realistiske at ranke godt på, og som skaber konverteringer?
I kan udarbejde nok så mange velskrevne tekster på jeres hjemmeside, men hvis de ikke indeholder fraser som jeres kunder søger på, gavner det ikke jeres online marketing aktiviteter på sigt.
Typer af SEO-analyser
Selvom vi laver skræddersyede analyser, så findes der stadig nogle klassiske SEO-analyser, som vi ofte hjælper kunder med. Dette gør vi både for kunder, hvor vi også udfører SEO-arbejdet og for firmaer hvortil vi blot leverer analyse, konklusioner og handlingsplan.
Teknisk analyse
Her finder vi tekniske barrierer og uhensigtsmæssigheder, som potentielt kan begrænse effekten af alt det andet SEO-arbejde, I laver. Denne type SEO-analyse indeholder konkrete tekniske udfordringer og udførlige beskrivelser, som kan overleveres direkte til jeres udvikler.
Søgeordsanalyse
Kernen i enhver SEO-indsats er en søgeordsanalyse. Vi sørger for at få en god viden om jeres virksomhed, så vi, udover at finde alle relevante søgeord, også kan prioritere dem baseret på den værdi, de kan skabe for jer.
Konkurrentanalyse
Her sammenligner vi jer med jeres konkurrenter på forskellige SEO-parametre. Typisk for at give en indikator for, hvor meget arbejde I skal lægge i SEO for at komme foran dem. Det er eksempelvis sammenligning af synlighed på Google, antal links og sociale medier.
Potentialeanalyse
Denne SEO-analyse kan hjælpe jer med at vælge hvilket marked eller produktsortiment, der har den største efterspørgsel. Her kan vi eksempelvis komme med estimater på, hvor mange potentielle kunder der søger på jeres produkt på tværs af en liste over lande.
Case
Sådan steg GreenMatchs ROI fra 13,3 % til 78,8 %
+15 års erfaring med SEO-analyser
En SEO-analyse og -handlingsplan er nok det område, hvor erfaring er mest kritisk. Træffer man forkerte beslutninger i dette stadie, får man ikke det maksimale ud af sin investering i SEO.
Hos Leadtime har vi +15 års erfaring med at lave SEO-analyser for virksomheder, og vi har særligt fokus på virksomheder med en kompleks kunderejse. Disse kendetegnes ved, at brugeren foretager flere søgninger, besøg og handlinger, før de er klar til at købe.
For denne type kunder er en god SEO-analyse endnu vigtigere, da man skal være til stede på alle relevante søgninger i kunderejsen. Vi har allerede lavet denne type analyser mange gange før, og derfor ved vi også, hvordan man griber det an, så SEO bliver en succes.
Stiftet i 2008
Gns. kundelevetid på 4,4
4,7 på Trustpilot
Bliv kontaktet af en SEO-specialist
Udfyld formularen og bliv kontaktet inden for 1-2 hverdage.
Eller kontakt os direkte
Ved at ringe på 70 70 28 70