Udvalgte kunder
“Vi havde en opgave der skulle laves, og den skulle laves hurtigt. Glen klarede det hurtigt og smertefrit. Han forudså udfordringer som vandt os tid og opgaven blev klaret tilfredsstillende. Vi vil bestemt samarbejde med Leadtime igen”
Mette Winther
Head of Digital
Lagkagehuset
”Vi har et godt samarbejde med Leadtime, som både er dygtige til at håndtere alt det praktiske omkring vores Google Ads samt at inspirere os med de nyeste muligheder inden for online markedsføring. De reagerer hurtigt på vores ønsker og er gode til at styre vores budgetter og få mest muligt ud af dem. De personer vi samarbejder med hos Leadtime er ærlige og rare mennesker, som jeg har stor tillid til”
Gitte Baungaard
Marketingchef
Alinea, Egmont
“Resultatet af kampagnen var yderst tilfredsstillende, og vi har overordnet fået rigtig god ROI på kampagnen. Leadtime har hele tiden været meget opmærksomme og responsive i processen. Der har været en rigtig god kommunikation”
Mads Lumholt
Senior Konsulent
Visit Greenland
Målrettet remarketing forkorter kunderejsen
Undersøgelser viser, at vi er mere tilbøjelige til at handle med virksomheder, der genkender os. Når et firma kan nævne os ved navn, huske vores købshistorik eller give os personlige anbefalinger, føler vi os tættere forbundet, og vores købsrejse ind i virksomheden forkortes.
Det handler derfor ikke bare om at forfølge potentielle kunder med remarketing, men også om at bruge den data vi løbende indsamler korrekt. Vores remarketing-specialister har arbejdet med dette i +15 år, og i gennemsnit bliver vores kunder hos os i 4,4 år.
Specialist-opsætning med tanke på detaljen
Selve udarbejdelsen af remarketing-kampagnen er naturligvis også et vigtigt led i at målrette markedsføringen mod det rette segment. Både design-format og tekstforfatningen har stor indflydelse på, hvor mange konverteringer annoncen generer.
Hos Leadtime har vi dygtige grafikere til at stå for design af bannere, tekstforfattere der skriver annonceteksterne og skarpe PPC-specialister som sætter kampagnerne op. Således sikrer vi, at alle parametre behandles med den omhu, vi mener, det kræver for at skabe en god remarketing-kampagne.
Forskellen på remarketing og retargeting
Du har måske hørt begge udtryk blive brugt i flæng, og tit bliver de forvekslet med hinanden. Produkterne har samme formål, nemlig at eksponere potentielle kunder, som allerede har besøgt hjememsiden, for virksomheden igen.
Begge produkter opsættes på baggrund af data, som er indsamlet via cookies, når kunden har besøgt jeres hjemmeside. Forskellen er egentlig blot, at remarketing er når man gen-eksponerer sig på Google, mens retargeting foregår på Facebook og andre sociale medier.
Hvilken platform det er bedst at “forfølge” potentielle kunder på, afhænger af mange ting – herunder målgruppe, produkt og budskab. Hos Leadtime udfører vi alle discipliner, og kan derfor rådgive jer grundigt i den bedste fremgangsmåde for jer.
Case
Sådan steg GreenMatchs ROI fra 13,3 % til 78,8 %
Hold eksisterende kunder i loopet
Kunderejsen starter sjældent samme dag, som din kunde klikker “køb” på din service eller produkt. Ligeledes behøver kunderejsen ikke at slutte efter købet. Det er ofte langt billigere at fastholde kunder, der allerede har afprøvet dit produkt, end det er at erhverve nye kunder.
Vi har specialiseret os i komplicerede kunderejser. Dermed har vi dygtiggjort os i arbejdet med virksomheder, hvis kunder kræver længere betænkningstid, flere touchpoints og løbende remindere om produktets værdi.
For disse virksomheder er remarketing et ekstremt stærkt værktøj. Man kan eksempelvis lægge en strategi, hvor selv samme kunde eksponeres og dermed trigges inden et køb er gennemført og igen efter produktet er erhvervet. Således kan vi påvirke, at kunden husker produktet og den gode service, når de igen får brug for det.
Ingen spildte annoncekroner
Fordelen ved remarketing er, at I ikke spilder annoncekroner på segmenter, som ingen interesse har i jeres produkt. Kampagnen bliver kun vist for personer, som før har besøgt jeres hjemmeside.
Alt efter hvad formålet med kampagnen er, kan man opsætte nogle krav til brugerens adfærd. Måske skal de have besøgt en bestemt landingsside, før det giver mening at eksponere dem for et bestemt produkt eller service.
Remarketing-bureau siden 2008
Leadtime blev stiftet i 2008, og siden da har vi kørt PPC (herunder remarketing) i mere end 11 forskellige lande. Vi har været Google Partnere siden 2011, hvilket er Googles blåstempel for, at vi øger resultaterne for vores kunder og opretholder et højt optimeringsresultat.
Stiftet i 2008
Gns. kundelevetid på 4,4
4,7 på Trustpilot
Bliv kontaktet af en remarketing-specialist
Udfyld formularen og bliv kontaktet inden for 1-2 hverdage.
Eller kontakt os direkte
Ved at ringe på 70 70 28 70