PPC-bureau

Med pay-per-click-markedsføring betaler I per klik, der leder til jeres hjemmeside. Vi kan hjælpe jer med at få flere af de klik, der skaber størst værdi for jer.

Lille startinvestering – stor gevinst

Det kræver ingen større investering at komme i gang med pay-per-click. Budgetforslag laves ud fra vores data og erfaringer, hvorefter vi kan justere det til, når vi ser, hvordan det virker for jer.

Annoncer målrettet til mindste detalje

Man vælger selv, hvilke søgeord man vil findes på, målgruppens alder, deres interesser og meget mere. De mange muligheder gør det nemt for os at målrette dine PPC-annoncer nøje.

Vi praktiserer hvad vi prædiker

Vores anbefalinger er altid ud fra egne erfaringer. Mange kunder finder os gennem vores PPC-aktiviteter. PPC er nemt at justere til, og den rette opsætning giver gode leads af høj kvalitet.

+15 års erfaring med PPC

Vi har arbejdet med PPC siden 2008, og har kørt kampagner i over 11 lande. Gennemsnitligt har vi haft vores kunder i 4,4 år. Det giver brugbar erfaring, som gør os skarpere indenfor området.

Få vores perspektiv på, hvad PPC kan gøre for jer

Ønsker I rådgivning fra vores PPC-eksperter i, hvordan pay-per-click kan skaffe jer flere kunder? Så lad os tage en uforpligtende snak om, hvilken type PPC-markedsføring der kunne give mening for jer.

Vi laver gerne en gratis gennemgang af jeres eksisterende PPC-kanaler, så vi på bedst mulig vis kan fremlægge, hvad vi ville gøre, hvis jeres forretning var vores.

Vi har en bred portefølje over brancher, som vi har arbejdet med gennem de sidste +15 år. Særligt har vi specialiseret os i komplekse kunderejser, hvor kundens beslutningsproces er længere, og der derfor kræves flere touch points mellem kunde og virksomhed.

Udfyld formularen nu, og hør fra os inden for 24 timer i hverdage.

Vil du tale med en specialist?

Så ring på 70 70 28 70

Trustpilot-badge
Fremragende score på Trustpilot
Se anmeldelser her

Bliv kontaktet af en PPC-specialist

Udfyld formularen og bliv kontaktet inden for 1-2 hverdage.

Udvalgte PPC kunder

Kipling Travel
Board Company
Judan Advokater
Visit Greenland

“Vi havde en opgave der skulle laves, og den skulle laves hurtigt. Glen klarede det hurtigt og smertefrit. Han forudså udfordringer som vandt os tid og opgaven blev klaret tilfredsstillende. Vi vil bestemt samarbejde med Leadtime igen”

Mette Winther (Lagkagehuset)

Mette Winther
Head of Digital
Lagkagehuset

”Vi har et godt samarbejde med Leadtime, som både er dygtige til at håndtere alt det praktiske omkring vores Google Ads samt at inspirere os med de nyeste muligheder inden for online markedsføring. De reagerer hurtigt på vores ønsker og er gode til at styre vores budgetter og få mest muligt ud af dem. De personer vi samarbejder med hos Leadtime er ærlige og rare mennesker, som jeg har stor tillid til”

Gitte Baungaard (Alinea)

Gitte Baungaard
Marketingchef
Alinea, Egmont

“Resultatet af kampagnen var yderst tilfredsstillende, og vi har overordnet fået rigtig god ROI på kampagnen. Leadtime har hele tiden været meget opmærksomme og responsive i processen. Der har været en rigtig god kommunikation”

Mads Lumholt (Visit Greenland)

Mads Lumholt
Senior Konsulent
Visit Greenland

Mange muligheder – nemt at komme i gang

Der er ikke langt fra planlægning til eksekvering af PPC-annoncering, hvorfor I hurtigt kan komme i gang. Annoncerne kan opsættes i mange forskellige formater. Hvilket format der passer bedst til jer, afhænger blandt andet af jeres branche og hvilken kanal I ønsker at benytte PPC på.

Grundet vores kompetente in house eksperter og dygtige samarbejdspartnere kan vi realisere alle idéer til PPC-markedsføring, som vi i samarbejde med jer kommer frem til, er ideelle – herunder video, interaktivt design, tekst og billeder.

Specialister i komplekse kunderejser

Vi har specialiseret os i kunder med komplekse kunderejser. Målgruppen har fællestræk i at skulle trigges af flere omgange, før de fuldfører den ønskede handling – gerne på flere forskellige kanaler.

Din PPC-markedsføring kan – foruden salg – også have branding, henvendelser eller tilmeldinger til eksempelvis nyhedsbreve til formål. Det kan være en god idé at kombinere flere kanaler i den samme kampagne – såsom Facebook og LinkedIn.

Vi drives af data og bygger altid vores beslutninger på tidligere og løbende erfaringer. Med +15 års erfaring som PPC-bureau har vi et solidt grundlag for også at kunne hjælpe jer med PPC-annoncering.

Forståelse for jeres forretning er nøglen

Vi sætter altid god tid af til at forstå jeres forretning, før vi opsætter jeres PPC-annoncering. Det giver os det bedste grundlag for at bygge en kampagne op, med et budskab der genererer de rigtige leads for jer. Vi følger typisk denne form:

1. Idégenerering

Det allervigtigste at få på plads er formålet med PPC-kampagnen. Når vi ved, hvad vi ønsker, at brugerne skal gøre, kan den kreative proces gå i gang. På baggrund af tidligere erfaringer afgør vi budskaber, kanaler, kreativer og budget.

 

2. Udarbejdelse af kreativer

Kreativer er de elementer, som bruges i annoncen. Det kan være videoer, tekst, billeder eller interaktivt design. Kreativerne skal både bære budskabet, tale til målgruppen og passe til kampagne og budget. Gode kreativer giver større rækkevidde og kan være alfaomega for antallet af konverteringer.

3. Tracking af events

Når kreativerne er på plads, afgør vi, hvilke parametre vi skal måle resultaterne af PPC-kampagnen på. Derefter skal der sættes tracking op af de valgte events, så vi altid kan følge med i, hvordan kampagnen klarer sig.

 

4. Løbende optimering

Vi er altid parate til at reagere på den data, vi løbende får ind fra de valgte PPC-kanaler. Nogle gange skal der træffes nye strategiske valg. Andre gange giver det mening løbende at skrue på budgettet, hvis vi kan se potentiale i, at det vil øge investeringsafkastet.

Case

Sådan steg GreenMatchs ROI fra 13,3 % til 78,8 %

Google Ads påvirker kanaler

PPC-annoncering – et skalerbart værktøj

Når annonceringen er i gang, og der kommer gode henvendelser igennem, så er det supersimpelt at skrue op for annonceringen. Det vil med al sandsynlighed gøre, at antallet af henvendelser vil stige eksponentielt i takt med, at budgettet til trafik stiger.

 

Afregning der er til at forstå

Pay-per-click (PPC) betyder, at I til kanalen kun betaler per klik, der fører brugeren til jeres hjemmeside. Vores specialister sørger for, at jeres aftalte udgiftsramme bliver overholdt ved løbende at tilpasse kampagnen og byde på søgeord i et prisniveau, der passer til jeres budget.

Dedikeret specialist-arbejde indenfor PPC

Vi har gjort det til en del af vores forretning, at vores medarbejdere primært arbejder med det enkelte område, som de er specialiseret indenfor. Det betyder, at dine PPC-annoncer bliver opsat og styret af en dedikeret PPC-specialist, mens kreativerne udarbejdes af en engageret tekstforfatter, grafiker eller animator.

Tæt samarbejde giver PPC-annoncering af høj kvalitet

Vi arbejder alle tæt sammen på kryds og tværs, men spiller vores styrker på bedst vis ved at lægge vores primære energi i det område, vi er specialiseret indenfor. Det giver jer PPC-annoncer af høj kvalitet, der generer gode, konverteringsparate leads til jer.

Stiftet i 2008

Gns. kundelevetid på 4,4

4,7 på Trustpilot

Vi følger vores egne anbefalinger

Hos Leadtime går vi altid linjen ud først. Alle teknikker og tilgange som vi foreslår jer, har vi arbejdet succesfuldt med på vores egne sites. Vi træffer alle beslutninger ud fra, hvad vi ville gøre, hvis det var vores egen PPC-annoncering, og på baggrund af, hvad vi allerede har erfaret virker succesfuldt.

Vi kører fuld gennemsigtighed med alle vores kunder. Derfor får I tilsendt en rapport, som viser resultaterne af jeres PPC-annoncering. Her kan I løbende følge med i udviklingen, og i hvordan denne investering har effekt på jeres forretning. Kontakt os i dag og hør nærmere.

Vi bruger selv Google Ads

Bliv kontaktet af en PPC-specialist

Udfyld formularen og bliv kontaktet inden for 1-2 hverdage.

Eller kontakt os direkte

Ved at ringe på 70 70 28 70