Udvalgte PPC kunder
“Vi havde en opgave der skulle laves, og den skulle laves hurtigt. Glen klarede det hurtigt og smertefrit. Han forudså udfordringer som vandt os tid og opgaven blev klaret tilfredsstillende. Vi vil bestemt samarbejde med Leadtime igen”
Mette Winther
Head of Digital
Lagkagehuset
”Vi har et godt samarbejde med Leadtime, som både er dygtige til at håndtere alt det praktiske omkring vores Google Ads samt at inspirere os med de nyeste muligheder inden for online markedsføring. De reagerer hurtigt på vores ønsker og er gode til at styre vores budgetter og få mest muligt ud af dem. De personer vi samarbejder med hos Leadtime er ærlige og rare mennesker, som jeg har stor tillid til”
Gitte Baungaard
Marketingchef
Alinea, Egmont
“Resultatet af kampagnen var yderst tilfredsstillende, og vi har overordnet fået rigtig god ROI på kampagnen. Leadtime har hele tiden været meget opmærksomme og responsive i processen. Der har været en rigtig god kommunikation”
Mads Lumholt
Senior Konsulent
Visit Greenland
Mange muligheder – nemt at komme i gang
Der er ikke langt fra planlægning til eksekvering af PPC-annoncering, hvorfor I hurtigt kan komme i gang. Annoncerne kan opsættes i mange forskellige formater. Hvilket format der passer bedst til jer, afhænger blandt andet af jeres branche og hvilken kanal I ønsker at benytte PPC på.
Grundet vores kompetente in house eksperter og dygtige samarbejdspartnere kan vi realisere alle idéer til PPC-markedsføring, som vi i samarbejde med jer kommer frem til, er ideelle – herunder video, interaktivt design, tekst og billeder.
Specialister i komplekse kunderejser
Vi har specialiseret os i kunder med komplekse kunderejser. Målgruppen har fællestræk i at skulle trigges af flere omgange, før de fuldfører den ønskede handling – gerne på flere forskellige kanaler.
Din PPC-markedsføring kan – foruden salg – også have branding, henvendelser eller tilmeldinger til eksempelvis nyhedsbreve til formål. Det kan være en god idé at kombinere flere kanaler i den samme kampagne – såsom Facebook og LinkedIn.
Vi drives af data og bygger altid vores beslutninger på tidligere og løbende erfaringer. Med +15 års erfaring som PPC-bureau har vi et solidt grundlag for også at kunne hjælpe jer med PPC-annoncering.
Forståelse for jeres forretning er nøglen
Vi sætter altid god tid af til at forstå jeres forretning, før vi opsætter jeres PPC-annoncering. Det giver os det bedste grundlag for at bygge en kampagne op, med et budskab der genererer de rigtige leads for jer. Vi følger typisk denne form:
1. Idégenerering
Det allervigtigste at få på plads er formålet med PPC-kampagnen. Når vi ved, hvad vi ønsker, at brugerne skal gøre, kan den kreative proces gå i gang. På baggrund af tidligere erfaringer afgør vi budskaber, kanaler, kreativer og budget.
2. Udarbejdelse af kreativer
Kreativer er de elementer, som bruges i annoncen. Det kan være videoer, tekst, billeder eller interaktivt design. Kreativerne skal både bære budskabet, tale til målgruppen og passe til kampagne og budget. Gode kreativer giver større rækkevidde og kan være alfaomega for antallet af konverteringer.
3. Tracking af events
Når kreativerne er på plads, afgør vi, hvilke parametre vi skal måle resultaterne af PPC-kampagnen på. Derefter skal der sættes tracking op af de valgte events, så vi altid kan følge med i, hvordan kampagnen klarer sig.
4. Løbende optimering
Vi er altid parate til at reagere på den data, vi løbende får ind fra de valgte PPC-kanaler. Nogle gange skal der træffes nye strategiske valg. Andre gange giver det mening løbende at skrue på budgettet, hvis vi kan se potentiale i, at det vil øge investeringsafkastet.
Case
Sådan steg GreenMatchs ROI fra 13,3 % til 78,8 %
PPC-annoncering – et skalerbart værktøj
Når annonceringen er i gang, og der kommer gode henvendelser igennem, så er det supersimpelt at skrue op for annonceringen. Det vil med al sandsynlighed gøre, at antallet af henvendelser vil stige eksponentielt i takt med, at budgettet til trafik stiger.
Afregning der er til at forstå
Pay-per-click (PPC) betyder, at I til kanalen kun betaler per klik, der fører brugeren til jeres hjemmeside. Vores specialister sørger for, at jeres aftalte udgiftsramme bliver overholdt ved løbende at tilpasse kampagnen og byde på søgeord i et prisniveau, der passer til jeres budget.
Dedikeret specialist-arbejde indenfor PPC
Vi har gjort det til en del af vores forretning, at vores medarbejdere primært arbejder med det enkelte område, som de er specialiseret indenfor. Det betyder, at dine PPC-annoncer bliver opsat og styret af en dedikeret PPC-specialist, mens kreativerne udarbejdes af en engageret tekstforfatter, grafiker eller animator.
Tæt samarbejde giver PPC-annoncering af høj kvalitet
Vi arbejder alle tæt sammen på kryds og tværs, men spiller vores styrker på bedst vis ved at lægge vores primære energi i det område, vi er specialiseret indenfor. Det giver jer PPC-annoncer af høj kvalitet, der generer gode, konverteringsparate leads til jer.
Stiftet i 2008
Gns. kundelevetid på 4,4
4,7 på Trustpilot
Vi følger vores egne anbefalinger
Hos Leadtime går vi altid linjen ud først. Alle teknikker og tilgange som vi foreslår jer, har vi arbejdet succesfuldt med på vores egne sites. Vi træffer alle beslutninger ud fra, hvad vi ville gøre, hvis det var vores egen PPC-annoncering, og på baggrund af, hvad vi allerede har erfaret virker succesfuldt.
Vi kører fuld gennemsigtighed med alle vores kunder. Derfor får I tilsendt en rapport, som viser resultaterne af jeres PPC-annoncering. Her kan I løbende følge med i udviklingen, og i hvordan denne investering har effekt på jeres forretning. Kontakt os i dag og hør nærmere.
Bliv kontaktet af en PPC-specialist
Udfyld formularen og bliv kontaktet inden for 1-2 hverdage.
Eller kontakt os direkte
Ved at ringe på 70 70 28 70