Leadtime er Google Partner
Google Partner
Google Ads (eller AdWords, som det hed førhen) var fundamentet for Leadtime, da virksomheden blev stiftet tilbage i 2008. Vi har arbejdet dedikeret med feltet siden da og er glade for, at vi siden 2012 har kunne kalde os for Google Partner.
Hvad betyder det for jeres virksomhed?
Vores Google Partner-status er jeres garanti for at vi har arbejdet dedikeret med Google Ads og har en dyb erfaring på området. Det betyder også, at vi på tværs af vores mange hundrede kunder har opretholdt en god performance og levet op til Googles krav for god Google Ads-annoncering.
Derudover tager alle vores Google Ads-specialister jævnligt certificeringer hos Google, som sikrer, at vi kender til de nyeste muligheder og tiltag.
Er en Partner-status lig med høj kvalitet?
Nej, man kan ikke alene på baggrund af en Partner-status konkluderer, at et bureau leverer god kvalitet. Man kan derfor godt opnå en status som Google Partner ved at håndtere nogle kunder middelmådigt.
Hos Leadtime er vores fokus at skabe optimal afkast for de annoncekroner der bruges. Derfor ligger vi også altid langt over de minimumskrav, som Google stiller til et partnerbureau.
Følger der særlige fordele med?
Ja, der er nogle enkelte fordele. Vi har gennem tiden fået mulighed for at teste nye funktioner, før de bliver frigivet for alle annoncører. Dette har gjort os i stand til at give vores kunder en konkurrencefordel på platformen.
Herudover har vi en fast kontaktperson hos Google, der eksempelvis kan give os dybere indsigter, som vi ikke kunne få andetsteds.