LinkedIn-bureau

Med stort fokus på jeres forretning, interne salgsprocesser og kernekunde skaber vi de bedste leads gennem annoncering på LinkedIn.

Vi prioriterer at forstå jeres forretning

LinkedIn-annoncering handler ikke om at skabe mange leads – men om at skaffe højt kvalificerede leads. Derfor prioriterer vi at få en stor forståelse for jeres forretning.

Egen researchafdeling og database

Vi arbejder i LinkedIn dagligt og kender derfor til målgrupperne. Vi ved, hvordan vi fokuserer markedsføringen mod beslutningstagerne.

Tracking fra første visning til omsætning

Det er både vigtigt for os og LinkedIns algoritme at forstå værdien af hvert lead. Vi hjælper jer med at lave et setup, der sikrer den mest effektive annoncering på LinkedIn.

+11 års erfaring med LinkedIn-annoncering

Erfaring er nøglen til succes på LinkedIn. Man skal kende til målgrupperne, algoritmen og udarbejdelse af gode annoncer. Derfor har alle vores LinkedIn-specialister min. 5 års erfaring.

Strategisk annoncering på LinkedIn

Vi starter altid med at få et grundlæggende kendskab til jeres forretning. Dernæst planlægger vi initiativer som ikke ”bare” giver leads – men giver gode kunder med en høj livstidsværdi i jeres virksomhed. Dette kan vi kun gøre, når vi forstår jeres forretning, målgruppe og salgsprocesser.

 

LinkedIn-specialister med +5 års erfaring

Vi ansætter kun specialister, som har minimum 5 års erfaring i deres felt. Dette sikrer jer, at jeres penge bruges bedst muligt, da arbejdet altid løses af en specialist med dybdegående viden på området.

 

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Vi tilbyder altid en uforpligtende snak, hvor vi får et indblik i jeres forretning og kommer med vores anbefalinger til den bedste LinkedIn-strategi. Inden vi indgår et samarbejde, præsenterer vi jer naturligvis for vores idéer til strategien, prisen og vores forventninger til afkastet.

Vil du tale med en specialist?

Så ring på 70 70 28 70

Trustpilot-badge
Fremragende score på Trustpilot
Se anmeldelser her

Bliv kontaktet af en LinkedIn-specialist

Udfyld formularen og vi kontakter dig inden for 1-2 hverdage.

Udvalgte kunder

Board Company
ScanSolutions
Sengeland
Brudebutikken

“Vi havde en opgave der skulle laves, og den skulle laves hurtigt. Glen klarede det hurtigt og smertefrit. Han forudså udfordringer som vandt os tid og opgaven blev klaret tilfredsstillende. Vi vil bestemt samarbejde med Leadtime igen”

Mette Winther (Lagkagehuset)

Mette Winther
Head of Digital
Lagkagehuset

“Resultatet af kampagnen var yderst tilfredsstillende, og vi har overordnet fået rigtig god ROI på kampagnen. Leadtime har hele tiden været meget opmærksomme og responsive i processen. Der har været en rigtig god kommunikation”

Mads Lumholt (Visit Greenland)

Mads Lumholt
Senior Konsulent
Visit Greenland

Skalér jeres forretning med LinkedIn-annoncering

LinkedIn har mange af de samme fordele som Facebook og Instagram, hvor man kan skræddersy målgrupper og budskaber, og dermed ramme beslutningstagere dér hvor de befinder sig i kunderejsen.

Vi arbejder altid med et skalerbart setup i LinkedIn-annoncering. Det betyder, at vi både arbejder med prospektering (top funnel), opbygning af tillid (middel funnel) og salg/leadgenerering (bottom funnel). Herunder giver det for mange også mening at arbejde med et spor, hvor der er fokus på kundeloyalitet eller mersalg.

Vi sætter os sammen med jer og hjælper med at få kortlagt kunderejsen for jeres virksomhed, så vi kan bygge en effektiv og skalerbar LinkedIn-annoncering.

LinkedIn som en del af en overordnet marketingstrategi

LinkedIn er kendetegnet ved at være en fantastisk platform for B2B-virksomheder, da man har sublime muligheder for målretning og kan kommunikere direkte med beslutningstagere. Det betyder dog også, at LinkedIn typisk har en højere pris pr. visning/klik end medier som Facebook og Instagram.

Derfor er det vigtigt at tænke LinkedIn-annoncering ind som en del af jeres overordnede marketing-setup. Det kan man f.eks. gøre ved at;

  • placere de besøgende fra LinkedIn i retargeting-grupper, som man målretter annoncer mod fra Instagram, Facebook, Google Ads og lignende
  • forsøge at få dem til at tilmelde sig sit nyhedsbrev
  • lave Remarketing List for Search Ads (RLSA), hvor man eksponerer Google Ads-annoncer på lidt mere generiske ord, men kun for dem der er kommet via LinkedIn

Vores tilgang som LinkedIn-bureau

Vi er et bureau, der både hjælper med inbound– og outbound-leads, og netop dette giver os en unik fordel, når det kommer til LinkedIn-annoncering. Herudover sætter vi høje standarder ift. den kvalitet, vi leverer til vores kunder. 

Egen research og database

Vi hjælper mange virksomheder med at finde de rette beslutningstagere hos virksomheder i deres målgruppe. Derfor har vi gennem årene bygget kundedatabaser, data og viden om, hvordan man finder frem til de helt rette beslutningstagere.

Fokus på jeres interne salgsprocesser

Kun ved at kende til jeres interne salgsprocesser kan vi lave den mest effektive LinkedIn-annoncering. Med B2B-annoncering er det nemlig sjældent, at vi er sidste step – vi er typisk et værktøj til at væbne jeres sælgere med gode, varme leads – og derfor ønsker vi en god indsigt i jeres salgsafdeling.

Ingen mellemledere

I bliver altid sat i direkte dialog med specialisten, da vi oplever, at det giver os en bedre forståelse for forretningen og dermed et bedre samarbejde. Det betyder også, at alle de timer du køber af os, bruges på din LinkedIn-konto og på at øge kvaliteten af annonceringen.

Bliv kontaktet af en LinkedIn-specialist

Udfyld formularen og bliv kontaktet inden for 1-2 hverdage.

Eller kontakt os direkte

Ved at ringe på 70 70 28 70

Ofte stillede spørgsmål

Dette spørgsmål hører vi ofte, da LinkedIn-annoncering nemlig langt fra er det rigtige for alle virksomheder. Hvor andre discipliner som SEO, Google Ads, Facebook og Instagram giver mening for stort set alle virksomheder, så er LinkedIn lidt mere specialiseret.  

Det overordnede segment på LinkedIn er B2B – så der er en stor chance for, at det er en platform for jer, hvis I handler med andre virksomheder. Ønsker I f.eks. at få jeres budskab præsenteret for ejerledere, C-level-ansatte og beslutningstagere, så er LinkedIn et oplagt medie.  

Ja. Det er ikke nødvendigt, at I er aktive på LinkedIn (med private profiler eller virksomhedsprofilen) før I kan få stor succes med LinkedIn-annoncering. Det kan naturligvis være en god hjælp, da vi får mere målgruppedata og I kan få flere touch-points med beslutningstagerne.