Kurser i Google Ads

Google Ads kan styrke jeres forretning. Det kræver dog, at I bruger det rigtigt – det kan vi hjælpe jer med at lære. Vi har +15 års erfaring med at støbe succesfulde kampagner og vi er gode til at lære fra os.

Opnå Googles øverste placeringer

Med Google Ads placeres I over de organiske placeringer på Google. Det er et effektivt redskab, da I bliver synlige så snart I starter annonceringen.

Integrer vores viden i jeres arbejde

I er eksperter på jeres brand. Kombineret med vores viden om Google Ads kan I hurtigt mestre værktøjet og skaffe god trafik og konverteringer på hjemmesiden.

Skræddersyede Google Ads-kurser

Vores kurser skræddersyes efter jeres kunnen i Google Ads, samt den branche I befinder jer i. I går hjem med konkrete værktøjer, som I kan bruge med det samme.

Kursus med rutineret Ads-specialist

Vi har mere end 14 års erfaring som Google Ads bureau. Vores specialister, som også er undervisere på vores kurser, har altid +5 års erfaring med deres område.

Gør brug af jeres interne marketing ressourcer

Hvis I har interne ressourcer til at håndtere jeres Google Ads selv, så er der mange fordele at hente her. Det kræver naturligvis, at I har nogle marketingfolk, der har tiden til at arbejde dedikeret med disciplinen.

Hvis I kan sætte kryds her, vil et Google Ads-kursus formentlig være en god investering i jeres eksisterende medarbejdere. Vi skræddersyer altid vores kurser, så de passer til jeres branche samt kendskab og kunnen i Google Ads.

Under kurset skal I ikke bare finde forståelse for disciplinen – I vil efterfølgende være i stand til at opsætte og administrere Google Ads kampagner, der vil lede til mere trafik og flere konverteringer på jeres hjemmeside.

Udfyld formularen i dag. Så kontakter vi jer indenfor én hverdag for en uforpligtende snak om et Google Ads-kursus.

Vil du tale med en specialist?

Så ring på 70 70 28 70

Bliv kontaktet af en Google Ads-specialist

Udfyld formularen og bliv kontaktet inden for 1-2 hverdage.

Udvalgte Google Ads kunder

Kipling Travel
Board Company
Judan Advokater
Visit Greenland

“Vi havde en opgave der skulle laves, og den skulle laves hurtigt. Glen klarede det hurtigt og smertefrit. Han forudså udfordringer som vandt os tid og opgaven blev klaret tilfredsstillende. Vi vil bestemt samarbejde med Leadtime igen”

Mette Winther (Lagkagehuset)

Mette Winther
Head of Digital
Lagkagehuset

”Vi har et godt samarbejde med Leadtime, som både er dygtige til at håndtere alt det praktiske omkring vores Google Ads samt at inspirere os med de nyeste muligheder inden for online markedsføring. De reagerer hurtigt på vores ønsker og er gode til at styre vores budgetter og få mest muligt ud af dem. De personer vi samarbejder med hos Leadtime er ærlige og rare mennesker, som jeg har stor tillid til”

Gitte Baungaard (Alinea)

Gitte Baungaard
Marketingchef
Alinea, Egmont

“Resultatet af kampagnen var yderst tilfredsstillende, og vi har overordnet fået rigtig god ROI på kampagnen. Leadtime har hele tiden været meget opmærksomme og responsive i processen. Der har været en rigtig god kommunikation”

Mads Lumholt (Visit Greenland)

Mads Lumholt
Senior Konsulent
Visit Greenland

Google Ads-kurser på alle niveauer

Vi tilbyder både Google Ads-kursus til begyndere, og til dem der er noget mere ferm i værktøjet. Begge kurser tilpasses jeres nuværende standpunkt og eventuelle udfordringer, som I oplever.

Google Ads – begyndere

Her lærer I alt det basale om Google Ads; hvordan I opretter en konto, opsætter den rette struktur og planlægger gode kampagner og annoncegrupper. Vi afsporer jeres målgruppe, opsætter brugbare målsætninger, og øver os i udarbejdelse af annoncetekster, budgetjusteringer og meget mere.

Google Ads – Avanceret

På dette kursus kræves det, at I har et grundlæggende kendskab til Google Ads, og at I allerede bruger værktøjet. På kurset analyserer vi jeres indsamlede data. Vi kigger sammen ind i, hvordan I kan få mere ud af Editor, målretning ud fra demografi samt oprettelse af regler og automatiseringer.

Giver det mening for jeres konkrete case, afsætter vi desuden tid af til Google Ads’ mange muligheder – herunder videoannoncering og Google Display.

Fire eksempler på indholdet i et Google Ads-kursus

Indholdet på jeres Google Ads-kursus er 100% tilrettelagt efter jeres behov og nuværende udfordringer. Herunder kan I få en idé om, hvad et kursus gennem os kan byde på.

1. Målgruppe og målretning

Lær hvordan I løbende tilpasser målgrupper og målretning, samt byder op og ned på de valgte målgrupper. Vi kigger ind i remarketing, tilknytningsbaserede målgrupper, målgrupper i markedet og meget mere. I lærer desuden at skifte mellem observation og målretning.

 

2. Kreativer

Gode annoncetekster, fængende bannere og tydelige CTA’er er essentielle for en god Google Ads kampagne. Et Google Ads-kursus kan derfor oplagt have fokus på udarbejdelse af konverterbare annoncetekster, gode landingssider og simple kreativer.

3. Optimering af eksisterende kampagner

Kører I allerede Google Ads, men føler I ikke, at I får nok trafik og konverteringer ud af jeres arbejde? Så er det oplagt for os at dykke ned i, hvordan I optimerer det grundlag, I allerede har skabt. Her kigger vi ind i, hvordan I hæver jeres Quality Score, tilpasser jeres søgeordslister og meget mere.

 

4. Google Ads’ mange muligheder

Der findes overordnet fire forskellige annonceringsmuligheder gennem Google Ads; søgeannoncer, displayannoncer, shopping-annoncer og videoannoncer. Hvilke(n) I bør benytter afhænger af jeres produkt eller service. Vi gennemgår gerne værktøjets mange muligheder på et Google Ads-kursus.

Case

Sådan steg GreenMatchs ROI fra 13,3 % til 78,8 %

Google Ads påvirker kanaler

Opkvalificér jeres marketingfolk med den rette viden

Inden I investerer i et Google Ads-kursus, anbefaler vi, at I sørger for at have tid internt til at administrere værktøjet. Det er ikke nok at sætte Ads-kampagnerne korrekt op – de skal overvåges og vedligeholdes løbende, så I altid følger Googles algoritmer og anbefalinger samt konkurrenternes ageren i markedet.

Med tid på hånden og den rette viden fra vores kursus kan jeres interne marketingfolk til gengæld tage jeres virksomhed til nye højder. Google Ads er et yderst skalerbart værktøj, hvor I kan tænde og slukke for annoncerne løbende.

På vores Google Ads-kursus lærer I om teknikker til at vurdere budget for jeres annoncer, finde de rette søgeord, sætte budgetloft på jeres konto og meget mere. Kort sagt så sørger vi for at klæde jer på til på egen hånd at få mest muligt for jeres annoncekroner.

Modtag viden oparbejdet over +15 år

Den viden vi videreformidler til jer, har vi brugt over 14 år på at oparbejde. Leadtime har eksisteret siden 2008, og siden start har vi beskæftiget os med Google Ads. Alle vores specialister har minimum 5 års erfaring med deres område, hvilket vi finder nødvendigt for at kunne levere den kvalitet i vores arbejde, som vi ønsker.

 

Vores kunder snakker altid direkte med den specialist, som udfører deres online markedsføring, da vi ingen mellemledere har. Derfor er vores specialister yderst trænet i at viderebringe deres viden til andre. Det drager i fordel af på et Google Ads-kursus hos os.

Stiftet i 2008

Gns. kundelevetid på 4,4

4,7 på Trustpilot

Teknikker afprøvet på egen virksomhed

På vores Google Ads-kursus vil I kun blive præsenteret for teknikker, vi selv har arbejdet med, som har vist sig at være succesfulde. Størstedelen af disse er afprøvet på egen virksomhed, da vi selv for mange af vores kunder gennem Ads-annoncering.

Vi har en ærekærhed i altid at arbejde ud fra tankegangen “hvad ville vi gøre, hvis det var vores virksomhed”. Derfor anbefaler vi aldrig i blinde, men har altid data, erfaringer og succes-cases bag det, vi siger.

Vil I høre mere om et Google-Ads kursus med jeres virksomhed som udgangspunktet? Så udfyld kontaktformularen herunder, og tag en uforpligtende snak med én af vores specialister.

Vi bruger selv Google Ads

Bliv kontaktet af en Google Ads-specialist

Udfyld formularen og bliv kontaktet inden for 1-2 hverdage.

Eller kontakt os direkte

Ved at ringe på 70 70 28 70

5 spørgsmål l skal kende svaret på inden et Google Ads-kursus

Et Google Ads for begyndere koster 8.000 kr. eks. moms, mens prisen for et Google Ads-kursus på avanceret niveau er 12.000 kr. eks. moms. På begge kurser er der plads til 10 deltagende.

For Google Ads – begyndere:

Jeres marketingfolk vil efter kurset være i stand til selv at opsætte simple søgeannoncer på relevante søgeord, samt optimere, justere og vedligeholde dem løbende. Kursister vil opnå basal og nødvendig forståelse for værktøjet, og dermed kunne køre kampagner der er profitable for jer.

For Google Ads – avanceret:

Jeres marketingfolk vil efter kurset have redskaberne til at kunne optimere jeres Ads-konto, samt opnå bedre resultater via udvidelser og oversete muligheder. Kursisterne lærer at analysere den indsamlede data korrekt, og bruge dataene i den videre optimering af kontoen. Ligeledes lærer de at sætte regler og automatiseringer op, som vil give jer et bedre udbytte.

Som udgangspunkt holdes kurset hos os på Nørre Voldgade 94, 2., 1358 København K. I er velkommen til at spørge, hvis I ønsker en anden lokation – så ser vi, hvad der kan lade sig gøre.

Hvis I har tiden og jeres marketingfolk er motiveret for at lære disciplinen, kan det være en stor besparelse af holde Google Ads aktiviteter internt. Der er desuden ingen, der kender jeres produkt bedre, end I gør. Kombinationen af jeres produktkendskab og vores viden om værktøjet kan derfor være værdifuldt for jeres bundlinje.

Al den viden vi har om disciplinen, er indsamlet hen over de sidste +15, hvor vi har eksisteret som markedsføringsbureau. Hver dag har vi hænderne i vores egne kunders Ads-konto, og vi bruger derfor dagligt mange timer på at blive endnu bedre til at tjene på Google Ads annoncering.