Instagram-bureau

Vi dykker ned i jeres forretning, så I kan få kunder med høj livtidsværdi gennem strategisk Instagram-annoncering.

Vi dykker ned i kernen af jeres forretning

Kun ved at forstå jeres forretning i dybden kan vi skabe de resultater, som giver jer kunder med høj livstidsværdi til den bedste pris.

Præcis målretning finder jer de bedste kunder

Med Instagrams målretning og en viden om jeres primære målgruppe kan vi generere de kunder, I ønsker.

Vi sørger for alt, så I får succes på Instagram

Udover selve annonceringen, hjælper vi også med sparring, content creation, tekstforfatning og tracking.

+8 års erfaring med Instagram-annoncer

Alle vores specialister har minimum 5 års erfaring med Instagram, så både penge og timer bruges der, hvor den største effekt skabes.

Indsigt i jeres forretning

Starten på samarbejdet vil altid handle om at få en god indsigt i jeres forretning, da vi på den måde kan dække hele kunderejsen, generere kunder af høj værdi, styrke jeres brand og vinde vigtige markedsandele.

 

Altid kvalitet over kvantitet

Vi medregner altid alle omkostninger ved et salg, og derfor vægter vi naturligt kvalitet over kvantitet, når vi laver Instagram-annoncering. Ved at fjerne dårlige leads sparer jeres salgsafdeling mange timer, som kan bruges på at vinde de gode leads.

 

Sparring med Instagram-ekspert

Vi tager gerne en uforpligtende snak, hvor vi kan få indblik i jeres forretning, udfordringer og potentialer. Her rådgiver vores Instagram-ekspert jer til, hvad den bedste løsning er, og hvordan Instagram kan skabe værdi i jeres forretning.

Vil du tale med en specialist?

Så ring på 70 70 28 70

Trustpilot-badge
Fremragende score på Trustpilot
Se anmeldelser her

Bliv kontaktet af en Instagram-specialist

Udfyld formularen og vi kontakter dig inden for 1-2 hverdage.

Udvalgte Instagram-kunder

Kipling Travel
Board Company
Brudebutikken
ScanSolutions

“Vi havde en opgave der skulle laves, og den skulle laves hurtigt. Glen klarede det hurtigt og smertefrit. Han forudså udfordringer som vandt os tid og opgaven blev klaret tilfredsstillende. Vi vil bestemt samarbejde med Leadtime igen”

Mette Winther (Lagkagehuset)

Mette Winther
Head of Digital
Lagkagehuset

“Resultatet af kampagnen var yderst tilfredsstillende, og vi har overordnet fået rigtig god ROI på kampagnen. Leadtime har hele tiden været meget opmærksomme og responsive i processen. Der har været en rigtig god kommunikation”

Mads Lumholt (Visit Greenland)

Mads Lumholt
Senior Konsulent
Visit Greenland

”Vi har opnået de mål, vi havde sat os, men vi optimerer stadigvæk og er på rette vej. Hos Leadtime sker tingene ikke på et løst grundlag. De leverer et udførligt arbejde, er dynamiske og sætter sig ind i vores behov, hvilket er nøglen til at få det til at fungere”

Lars Gundersen

Lars Gundersen
Ejer
Kipling Travel

Få det maksimale ud af jeres Instagram-annoncer

Hos Leadtime er vi specialiseret i SEO, PPC, leadgenerering og annoncering på sociale medier, hvor Instagram er en af de helt store spillere.

Alle vores Instagram-eksperter har minimum fem års erfaring, hvilket sikrer, at jeres penge bliver brugt mest effektivt. Vi prioriterer og investerer i forståelse af jeres forretning, så indsatserne ikke ”bare” giver leads, men deciderede salg i jeres virksomhed.

Vi hjælper naturligvis med alle de dele, der er væsentlige for god Instagram-annoncering, så I ikke skal bekymre jer om opsætning af annoncekonto, selektering af målgrupper, virksomhedsverifikation, tracking eller lign.

Typer af annoncering på Instagram

Billedannoncer

Billedannoncer er en fast del af de fleste Instagram-konti. Et godt billede kombineret med en god tekst kan være fremragende til at skabe synlighed for jeres virksomhed og produkter.

Story-annoncer

Vi har også mulighed for at placere en annonce mellem brugernes stories. Her er blikfang ekstremt vigtigt, da brugerne har en tendens til hurtigt at ”tappe” sig i gennem deres stories.

Videoannoncer

Med videoannoncer kan vi få et langt mere nuanceret budskab ud. Det kræver naturligvis velproducerede videoer, som er skabt med Instagram for øje.

Karruselannoncer

Her placeres flere billeder og/eller videoer i samme annonce, hvor brugeren kan swipe mellem dem. Det giver muligheden for at præsentere flere produkter, flere budskaber eller et stærkere funderet budskab.

Collection-annoncer

Denne annoncetype er egnet til webshops, hvor vi kan vise en serie af produkter og give brugeren direkte mulighed for at klikke sig ind og se eller købe det konkrete produkt.

Explore-annoncer

Explore-siden i Instagram er dér, hvor brugerne går hen for at opdage ny content. Her kan vi promovere jer for en specifik målgruppe og udvide jeres rækkevidde.

Reel-annoncer

Reels er et af de formater, der prioriteres mest af Instagram. Det er et videoformat med mulighed for længere videoer, hvilket åbner op for helt nye muligheder.

Vores typiske tilgang

To virksomheder er sjældent ens, og derfor skal Instagram-annoncering være skræddersyet til den enkelte virksomhed. Der er dog få frameworks, der med enkelte modifikationer passer på tværs af alle kunder. Et af disse handler om målretning og budgetfordeling, der sikrer at vi skaber de bedste resultater på kort og lang sigt.

Topfunnel

Her laver vi nogle lidt bredere målretninger, baseret på jeres målgruppe (eksempelvis baseret på demografi, geografi og adfærd). Vi laver denne baseret på jeres viden om markedet samt vores egen analyse af branchen og konkurrenterne. Derudover tester vi løbende, hvilke segmenter der reagerer mest positivt på annoncerne, så vi kan justere målgrupperne baseret på data.

Middle funnel

Her vises annoncerne for brugere, som har besøgt jeres hjemmeside eller interageret med opslag på jeres Instagram. Typisk er disse brugere lidt længere i deres købsrejse og har derfor behov for andre budskaber.

Bottom funnel

Her er det ofte retargeting mod personer, der har udført en konkret handling på hjemmesiden, som viser, at de er tæt på en handel. Dette kan eksempelvis være, at den besøgende har sammenlignet flere produkter, lagt i kurven, besøgt en kontaktside eller hentet en whitepaper.

Stiftet i 2008

Gns. kundelevetid på 4,4

4,7 på Trustpilot

Bliv kontaktet af en Instagram-specialist

Udfyld formularen og bliv kontaktet inden for 1-2 hverdage.

Eller kontakt os direkte

Ved at ringe på 70 70 28 70

Ofte stillede spørgsmål

Svaret afhænger af virksomheden og jeres overordnede marketingbudget. Instagram har en enorm brugerbase i Danmark med over 2,6 millioner brugere – og med en bred spredning på køn og alder. Derfor vil langt størstedelen af alle virksomheder kunne få gode resultater ud af en strategisk indsats på Instagram.

Er jeres marketingbudget dog begrænset, så kræver det en prioritering af alle de kanaler, der kunne være interessante i en samlet marketingstrategi.

For nogle virksomheder vil det give mening at arbejde med SEO og Google Ads, før man starter annoncering på Instagram, da det sikrer et godt fundament og at man griber de kunder, som allerede aktivt søger efter jeres produkt.

For andre virksomheder vil push-medier som Instagram, Facebook og LinkedIn være den bedste start, hvis der i større grad skal skabe et behov, oplyse om en ny løsning eller styrkes et brand.

Det er vigtigt at forholde sig til, hvem der rent faktisk kommer til at sidde med jeres konto – da resultaterne i størst grad afhænger af kvaliteten af de timer, en specialist lægger i jeres annoncekonto.

Derudover er det vigtigt at få en aftaleramme, der tilgodeser muligheden for at justere efter behov. Lad med andre ord være med at tegne en kontrakt, der binder jer i mere end 12 måneder, da det fjerner jeres mulighed for at handle baseret på markedet og performance.

Sidst men ikke mindst, så handler det om en god mavefornemmelse. Sæt god tid af til at tale med en lille håndfuld bureauer og lad dem præsentere deres fremgangsmetode og måde at samarbejde på.

Med stor profil menes der, om man har behov for at have en konto med mange likes, før man kan opleve en positiv effekt.

Og her er svaret nej.

Instagram-annoncering kan sagtens fungere, selvom I slet ikke har haft en profil tidligere. Så opretter vi naturligvis én til formålet. Det er naturligvis en hjælp, hvis I allerede har en velrenommeret profil på Instagram, da det kan bruges i opbygningen af målgrupper.