Udvalgte Bing Ads kunder
“Vi havde en opgave der skulle laves, og den skulle laves hurtigt. Glen klarede det hurtigt og smertefrit. Han forudså udfordringer som vandt os tid og opgaven blev klaret tilfredsstillende. Vi vil bestemt samarbejde med Leadtime igen”
Mette Winther
Head of Digital
Lagkagehuset
”Vi har et godt samarbejde med Leadtime, som både er dygtige til at håndtere alt det praktiske omkring vores Google Ads samt at inspirere os med de nyeste muligheder inden for online markedsføring. De reagerer hurtigt på vores ønsker og er gode til at styre vores budgetter og få mest muligt ud af dem. De personer vi samarbejder med hos Leadtime er ærlige og rare mennesker, som jeg har stor tillid til”
Gitte Baungaard
Marketingchef
Alinea, Egmont
“Resultatet af kampagnen var yderst tilfredsstillende, og vi har overordnet fået rigtig god ROI på kampagnen. Leadtime har hele tiden været meget opmærksomme og responsive i processen. Der har været en rigtig god kommunikation”
Mads Lumholt
Senior Konsulent
Visit Greenland
Fordele ved at benytte Bing Ads
- Det gennemsnitlige køb er højere end i Googles søgemaskine
- I har mulighed for at ramme et ældre, købestærkt publikum
- Klikkene er ofte billigere end på Google Ads
Klikkene er gennemsnitligt billigere på Bing Ads, end de er på Googles værktøj, da konkurrencen mellem om søgeordene er mindre. Samtidig bruger segmentet på Bing i gennemsnit flere penge per køb, end hvad tilfældet er på andre segmenter.
Der er uden tvivl færre søgninger på Bing end på Google. Til gengæld læner brugerne sig i højere grad op ad en mere specifik målgruppe – nemlig det ældre segment. Sælger I et produkt, som taler til denne målgruppe, er Bing derfor en værdifuld kanal at markedsføre sig på.
Bing Ads – Microsofts svar på Google Ads
Bing Ads minder på mange måder om Google Ads. På begge værktøjrt er der er tale om betalte annoncer, hvor man betaler pr. klik. Den afgørende forskel er, at Bing Ads forekommer I Microsofts egen søgemaskine, Bing, frem for på Google.
Overfør jeres Google Ads konto til Bing
Kører I allerede med Google Ads-kampagner, så kan I lynhurtigt komme i gang med annoncering på Bing. Med få klik er det muligt at overføre hele sin Google Ads konto til Bing, dermed slipper man for dobbeltarbejde.
Case
Sådan steg GreenMatchs ROI fra 13,3 % til 78,8 %
Leadtime – det ekstra led i jeres virksomhed
Som jeres markedsføringsbureau ser vi os selv som en del af jeres virksomhed. Det vil sige, at vi arbejder og agerer ud fra tanken; “hvad ville vi gøre, hvis det var vores egen virksomhed?” Sådan har vi arbejdet siden Leadtime blev stiftet i 2008.
Vi er et specialisthus, hvilket betyder, at vi har valgt at specialisere os inden for færre felter, hvor vi vil mene at være blandt de bedste på markedet – herunder Bing Ads. Vores dygtige samarbejdspartnere gør det dog muligt for os stadig at hjælpe jer med kvalificeret arbejde i alle aspekter inden for online markedsføring.
Lange kunderelationer
Vi tror på, at det netop er vores specialiseret arbejdsindsats, dygtige medarbejdere med minimum 5 års erfaring og tilgang til online markedsføring som gør, at vores kunder bliver hos os i lang tid. I gennemsnit varer vores kunderelationer i 4,4 år. Se gerne på TrustPilot, hvad tidligere kunder fortæller om os.
Stiftet i 2008
Gns. kundelevetid på 4,4
4,7 på Trustpilot
Opnå synergi med Bing Ads
For at få den bedste effekt af jeres online markedsføring, anbefaler vi, at I kombinerer jeres kanaler. Dette sker ved at udføre SEO, til at opnå gode organiske placeringer, samt betalte annoncer, med det formål at få maksimal eksponering på udvalgte søgeord.
Jo flere gange jeres brand forekommer på side ét på Bing, jo større er chancen for, at forbrugeren klikker sig ind på hjemmesiden. Derfor skal kombinationen af Bing og SEO ikke undervurderes.
Vil I høre mere om, hvordan vi kan hjælpe jer med online synlighed via Bing Ads og eventuelle andre kanaler? Så udfyld formularen i dag, og hør fra en af vores specialister inden for 24 timer på hverdage.
Bliv kontaktet af en Bing Ads-specialist
Udfyld formularen og bliv kontaktet inden for 1-2 hverdage.
Vil du tale med en specialist?
Så ring på 70 70 28 70
Ofte stillede spørgsmål
Hvor mange bruger Bing?
I Danmark er det omkring 4% af befolkningen, der benytter Bing som søgemaskine. Dette giver i sagens natur også en begrænset rækkevidde, når Danmark ligeledes er en lille befolkning. Kigger vi derimod på USA, så udgør Bing omkring 7% af søgninger, hvilket kombineret med den store befolkningsmængde giver et ret stort potentiale at arbejde med.
Er det værd at opsætte Bing-annoncer?
For en stor andel af danske virksomheder, er svaret nej. Selvom opsætning kan ske på ganske få minutter (hvis man importerer en Google Ads-konto), så kræver det stadig lidt løbende vedligeholdelse og overvågning. Derfor vil mange virksomheder vælge det fra, fordi potentialet er for småt. Der er dog nogle virksomheder, hvor deres segment i højere grad benytter Bing som søgemaskine, hvor det kan give mening.
Har man en virksomhed med aktiviteter i større markeder som England, Tyskland eller USA, så er det dog ofte en rigtig god tilføjelse, hvis man har succes med Google Ads.
Er Bing Ads bedre end Google Ads?
Nej, det oplever vi ikke. Selvom der er søgeord, hvor klikprisen ikke er blevet budt så meget op, som den er på Google Ads, så har Google Ads nogle andre fordele ift. mere data. Set over den brede kam, performer kanalerne meget ens. Derfor ser vi mere Bing Ads som værende en udvidelse til Google Ads – fremfor et alternativ.
Hvad er minimumsforbruget?
Der er som udgangspunkt ikke et minimumsforbrug, men der er en nedre grænse for, hvornår vi synes, det er relevant at bruge tid og kræfter på Bing Ads. Kan man ikke opnå at bruge minimum 3.000 kr./md. (på trafik af god kvalitet), så er det ikke tiden værd.