Leadtime er Microsoft Advertising Partner
Microsoft Advertising Partner
Hos Leadtime har vi arbejdet med search-annoncering siden 2008, og vi har lige sidens Bing Ads’ opstart hjulpet kunder med at få yderligere eksponeringer på deres søgemaskine. Derfor er vi også glade for, og stolte over, at være Microsoft Advertising Partner.
Hvad betyder det for jeres virksomhed?
Det er jeres garanti for, at vi har erfaring med Bing Ads, og at vi har kørt en række Bing-konti med tilfredsstillende performance og hvor best practices fra Microsoft er overholdt.
Er en Partner-status lig med høj kvalitet?
Nej, ikke nødvendigvis. Selvom statussen som Microsoft Advertising Partner sagtens kan indgå som et parameter, man vælger sit bureau efter, så bør det ikke være det eneste. Man vil kunne opnå Partner-status med en middelmådig performance på tværs af nok kunder.
Hos Leadtime er en Partner-status derfor aldrig et mål i sig selv. Vores mål er altid at skabe stabil vækst og højt investeringsafkast for vores kunder – og så kommer Partner-statussen som en ekstra gevinst baseret på de indsatser.
Følger der særlige fordele med?
Ja, der er nogle fordele. For os som bureau inviteres vi til events, webinars og træninger, som styrker vores viden inden for Bing Ads, som i sidste ende afspejler sig i jeres performance. For jer der er nye på Bing, har vi mulighed for at tilbyde en rabatkode, der giver jer lidt ekstra forbrug til at komme godt i gang.