Udvalgte SEO kunder
“Vi havde en opgave der skulle laves, og den skulle laves hurtigt. Glen klarede det hurtigt og smertefrit. Han forudså udfordringer som vandt os tid og opgaven blev klaret tilfredsstillende. Vi vil bestemt samarbejde med Leadtime igen”
Mette Winther
Head of Digital
Lagkagehuset
”Vi har et godt samarbejde med Leadtime, som både er dygtige til at håndtere alt det praktiske omkring vores Google Ads samt at inspirere os med de nyeste muligheder inden for online markedsføring. De reagerer hurtigt på vores ønsker og er gode til at styre vores budgetter og få mest muligt ud af dem. De personer vi samarbejder med hos Leadtime er ærlige og rare mennesker, som jeg har stor tillid til”
Gitte Baungaard
Marketingchef
Alinea, Egmont
“Resultatet af kampagnen var yderst tilfredsstillende, og vi har overordnet fået rigtig god ROI på kampagnen. Leadtime har hele tiden været meget opmærksomme og responsive i processen. Der har været en rigtig god kommunikation”
Mads Lumholt
Senior Konsulent
Visit Greenland
Godt indhold skaber links
Et vigtigt element i effektiv linkbuilding er udarbejdelsen af værdiskabende indhold. Vi arbejder derfor målrettet på at skabe informativt indhold, som helt automatisk bliver delt og linket til.
Gennem linkbuilding bidrager vi til at øge jeres online netværk af referencer, hvilket gør, at I ranker bedre på Google og opnår en bedre online eksponering.
Materiale udsendes til medier
For at opnå den fulde effekt af vores linkbuilding udsendes materialet systematisk til relevante medier. Det sker blandt andet gennem blogs, pressearbejde og delinger på de sociale medier. Ved at præsentere kvalitetsindhold for relevante brugere, kommer links, delinger og god omtale helt af sig selv.
Gennem vores arbejde med online markedsføring har vi med tiden oparbejdet os et netværk af journalister, presseansvarlige og freelance skribenter, som vi benytter i forbindelse med at få vores linkbuilding projekter publiceret.
Rapportering af resultater
Vi dokumenterer det udførte arbejde og rapporterer de opnåede resultater i håndgribelige tal, som I kan forholde jer til. Sådan får I et klart overblik over udbyttet af vores linkbuilding. Skulle der alligevel være nogle tal, som I ønsker uddybet, så sidder vi klar ved telefonerne.
Vi gør en dyd ud af, at rapporterne er gennemsigtige og letforståelige, da vi er overbevist om, at det er dét der skal til for at skabe et godt samarbejde.
Typer af indhold til linkbuilding
I en god linkbuilding strategi skal man analyserer, hvilken type indhold ens målgruppe typisk deler på deres blog. Der er nemlig stor forskel på et rejsemagasin og et finansblad. Herunder kan du se nogle af de typer indhold, vi ofte har fået placeret hos store medier med link til vores kunder – naturligvis uden betaling.
Infographics
Her visualiseres noget data eller en proces i en flot grafisk opstilling. Dette kan enten være en “lang” infografik med mange sjove fakta eller en række mindre visuelle elementer, som flettes sammen i en artikel.
Video
Video kan være en fantastisk løftestang, når man kontakter medie for at få omtale og link fra deres side. Videoen kan præsentere tal, viden, guides eller noget fjerede i en spændende visuel form.
Data
Muligvis den mest sikre metode til at få links. Hvis man samler god, valid data og kan drage nogle interessante konklussioner på dem, så er det noget, medierne er vilde med – og som derfor kan give links.
Værktøj/beregner
I den lidt mere advancerede ende har vi et lille værktøj eller en beregner. For at få succes med denne skal man typisk lave det sådan, at medier kan putte denne på deres egen hjemmeside.
Bliv kontaktet af en linkbuilding-specialist
Udfyld formularen og bliv kontaktet inden for 1-2 hverdage.
Eller kontakt os direkte
Ved at ringe på 70 70 28 70