Google Ads

Google Ads (tidligere AdWords) skaber omgående resultater, når arbejdet udføres ordentligt. Vi har specialiseret os i Google Ads og er certificeret Google Partner. Vi ved, hvad der virker.

Opnå deres fulde potentiale

Med +15 års erfaring på området ved vi, hvordan man skaber succes med Google Ads. Vi hjælper jer med at spotte uforløst potentiale i jeres Google Ads-konto såvel som i jeres marked.

Vi forstår jeres forretning i dybden

Det er vigtigt for os at forstå jeres forretning, så I kan få lige præcis de kunder, der har en høj livstidsværdi gennem annonceringen på Google Ads.

+15 års erfaring med Google Ads

Vi er et specialisthus der siden vi blev stiftet i 2008 har arbejdet dedikeret med Google Ads. Dette har også betyder, at vi siden 2011 har været Google Partner.

Vi tager vores egen medicin

Vi får vores egne kunder gennem Google Ads. Ganske enkelt fordi, det er en framragende kanal til at få leads af høj kvalitet, hvis man gør grundarbejdet ordentligt.

Få en gennemgang af jeres Google Ads konto

Google Ads er en investering, men det kræver den rette opsætning, før den giver gevinst. Hos Leadtime er vi specialister i Google Ads. Vi har dedikeret os til disciplinen i +15 år, og har været Google Partner siden 2011.

Særligt har vi dygtiggjort os i komplekse kunderejser. Vi ved, hvad der skal til for at trodse en længere beslutningsproces og hive kunden tilbage i loopet, hvor de får lyst til at handle med netop jer.

Ønsker I at få en uforpligtende snak med en af vores Google Ads-eksperter?

Udfyld formularen, så hører I fra os inden for 24 timer i hverdage.

Vil du tale med en specialist?

Så ring på 70 70 28 70

Google Partner-badge
Google Partner siden 2011
Læs mere her

Bliv kontaktet af en Google Ads-specialist

Udfyld formularen og bliv kontaktet inden for 1-2 hverdage.

Udvalgte Google Ads kunder

“Vi havde en opgave der skulle laves, og den skulle laves hurtigt. Glen klarede det hurtigt og smertefrit. Han forudså udfordringer som vandt os tid og opgaven blev klaret tilfredsstillende. Vi vil bestemt samarbejde med Leadtime igen”

Mette Winther (Lagkagehuset)

Mette Winther
Head of Digital
Lagkagehuset

”Vi har et godt samarbejde med Leadtime, som både er dygtige til at håndtere alt det praktiske omkring vores Google Ads samt at inspirere os med de nyeste muligheder inden for online markedsføring. De reagerer hurtigt på vores ønsker og er gode til at styre vores budgetter og få mest muligt ud af dem. De personer vi samarbejder med hos Leadtime er ærlige og rare mennesker, som jeg har stor tillid til”

Gitte Baungaard (Alinea)

Gitte Baungaard
Marketingchef
Alinea, Egmont

“Resultatet af kampagnen var yderst tilfredsstillende, og vi har overordnet fået rigtig god ROI på kampagnen. Leadtime har hele tiden været meget opmærksomme og responsive i processen. Der har været en rigtig god kommunikation”

Mads Lumholt (Visit Greenland)

Mads Lumholt
Senior Konsulent
Visit Greenland

Opnå jeres fulde Google Ads potentiale

For at opnå jeres fulde potentiale behøver I et 360 graders Google Ads.

Hos Leadtime høster vi ikke kun de – for Google Ads specialister – lavthængende frugter, der ligger i førsteklasses Google Ads opsætning og optimering af jeres online annoncering. Vi arbejder også med de mere omfattende, og ofte mest vækstskabende, parametre.

Dybdegående arbejde med alle brugerens touchpoints, kan ofte udløse et enormt potentiale, på søgeord, som kun de færreste virksomheder kan konkurrere på.

 

Vi er ikke bare kontoansvarlige – vi er strategikere

Når vi påbegynder et nyt samarbejde, som indebærer drift af en Google Ads konto, lægger vi altid en slagplan for, hvordan vi får mest muligt ud af kontoen på kort sigt, såvel som på langt sigt. Strategien bliver udformet så den passer specifikt til jeres budget og målsætninger. Derfor anser vi i højere grad os selv som værende Google Ads strategikere end blot kontoansvarlige. Det er dér vi gør en forskel.

Vi forstår jeres forretning

Vi er et landsdækkende bureau med speciale i Google Ads, som prioriterer og investerer i forståelse af jeres forretning. Det gør vi i form af følgende proces:

1. Branche-research

Inden vi indleder et samarbejde med jer, udfører vi en overordnet branche-research. Formålet med dette er, at vi skaber os en bedre forståelse for jeres branche og jeres produkt.

 

2. Konkurrenters Google Ads

Dernæst tjekker vi op på jeres konkurrenter, for at få et indblik i hvor aggressivt de kører på med markedsføring, hvad de har succes med og hvad der skal til for at overgå dem.

3. Målsætninger og forventninger

Når vi har dannet os et indtryk af jeres branche, jeres produkt og jeres konkurrenter, vil vi spørge ind til jeres målsætninger. På den måde kan vi vurdere, hvorvidt de er realistiske og hvad det vil kræve at opnå dem.

 

4. Oprettelse/optimering af kampagner

Når vi har gennemgået denne proces, har vores Google Ads eksperter det bedste udgangspunkt for at opsætte stærke kampagner og komme bedst muligt fra start.

Case

Sådan steg GreenMatchs ROI fra 13,3 % til 78,8 %

Google Ads påvirker kanaler

Google Ads der styrker alle jeres kanaler

Google Ads skal harmonere med resten af jeres markedsføring og skabe synergi. Benytter I jer eksempelvis af søgemaskineoptimering, er det ofte her jeres kunder søger information, mens at Google Ads i højere grad er købsorienteret. Kommer I frem, både på betalte placeringer og organiske placeringer, øges sandsynligheden markant for, at den besøgende klikker sig ind på jeres side.

 

Datadrevne Google Ads-kampagner

Google Ads skal ikke bygges på mavefornemmelser men derimod data og erfaringer. Gennem vores mange års arbejde med Google Ads, har vi opbygget os et solidt vidensgrundlag, som skaber de bedste forudsætninger for, at I får succes med jeres kampagner.

+15 års Google Ads-erfaring

Vi er et marketing-hus fyldt med Google Ads certificerede specialister inden for bl.a. søgeannoncer, displayannoncer og mobilannoncer. Derfor kan I vide jer sikre på, at vi har styr på alt hvad der indbefatter Google Ads.

 

Google Partner siden 2011

Vores Google Partner-certifikat er et blåstempel fra Google på vores evne til at opretholde et højt optimeringsresultat og dermed øge effektiviteten for vores kunder. Certifikatet gives kun til virksomheder, som lever op til visse krav, og dermed beviser virksomhedens brug af og kompetencer indenfor Googles annoncerings-værktøjer.

Stiftet i 2008

Gns. kundelevetid på 4,4

4,7 på Trustpilot

Vi tager vores egen medicin

Som jeres Google Ads leverandør benytter vi samme teknikker, som vi har haft succes med på vores egne sites. Det betyder at vi kommer til at arbejde med jeres konto, som var det vores egen. Dermed skal I ikke bekymre jer om, at vi bruger ressourcer på at eksperimentere – vi har nemlig allerede bevist effekten af vores metoder.

Hver måned vil I modtage en rapport over de resultater, som annonceringen har medført. Så kan I løbende følge med i, hvor stor en effekt kanalen har for jeres forretning. Udfyld formularen herunder for at høre mere.

Vi bruger selv Google Ads

Bliv kontaktet af en Google Ads-specialist

Udfyld formularen og bliv kontaktet inden for 1-2 hverdage.

Eller kontakt os direkte

Ved at ringe på 70 70 28 70

Fem spørgsmål I bør stille jeres Google Ads specialist

I bør for god ordens skyld kræve, at jeres bureau giver jer adgang til selve kontoen, så I dermed har fuld gennemsigtighed for jeres forbrug og resultaterne heraf. I kan f.eks. kræve læseadgang til jeres Google Ads konto, dette kræver blot, at I har en Google konto (f.eks. en Gmail).

Måling og sporing på effekten af jeres markedsføringskroner bør altid være en integreret del af den service jeres bureau leverer, dette kan f.eks. gøres via Google Analytics og opkaldssporing.

Effektmåling af Google Ads kampagner skal ikke bero på mavefornemmelser og antagelser, men fakta. Dygtige bureauer der arbejder med Google Ads vil altid kunne dokumentere effekten af jeres kampagner.

Ét er hvad bureauet siger om sig selv, noget andet er kundernes oplevelser. Seriøse bureauer bør altid have både referencekunder og udtalelser fra disse direkte tilgængeligt på deres hjemmeside, og i mange tilfælde også casemateriale på udførte kampagner.

Når et bureau er Google Partner, er det et udtryk for, at de følger Googles retningslinjer og derved bliver anerkendt for det. Formålet med Google Partner-programmet er at hæve kvaliteten af og tilliden til bureauet.

Når I vælger bureau, bør I også overveje at stille spørgsmålet “Hvad kan I ellers tilbyde og hvordan kan I hjælpe med at udvikle vores forretning?”. Som bekendt er Google Ads ikke den eneste kanal til online markedsføring.

Derfor vil det også være relevant for jer, om jeres Google Ads bureau også kan tilbyde jer søgemaskineoptimering og markedsføring på sociale medier til i samarbejde med jer at udvikle jeres forretning yderligere.