Om Leadtime

Vi kan ikke det hele, til gengæld er vi blandt de dygtigste, til det vi kan. Gennem SEO, PPC, SoMe og leadgenerering hjælper vi virksomheder med at skabe bedre resultater på bundlinjen.

Markedsføringshus siden 2008

Leadtime har eksisteret som specialisthus inden for online marketing i +15 år. Siden har vi udvidet med et ekstra led – leadgenerering. Det giver os flere tråde at trække i, når vi lægger jeres strategi.

Specialister med mindst 5 års erfaring

Vi ønsker at opretholde en høj kvalitet indenfor alle de markedsførings-discipliner, vi udfører. Derfor har alle vores specialister minimum 5 års erfaring med deres område.

Ingen mellemledere

Vi har fjernet alle mellemled, så I som kunde snakker direkte med specialisten, der laver jeres online markedsføring. Det øger kvaliteten i både kommunikation og udbytte.

Skal vi hjælpe med jeres online markedsføring?

Gennem årene har vi arbejdet med mange discipliner inden for online marketing – dog kun med dem, vi kan tilbyde specialist arbejde indenfor. Vores specialister har altid minimum 5 års erfaring med deres felt, da kvaliteten af online markedsføring er alfa omega for de resultater, vi ønsker at levere til kunden.

Vi arbejder fleksibelt – ser vi eksempelvis en fordel i at omlægge jeres marketing budget til et andet produkt for en periode, så er det noget vi i samråd med jer handler på. For os er det vigtigste at skabe en god forretning for jer.

Ønsker I at høre mere om, hvordan vi kan skabe gode resultater for jeres forretning via online markedsføring? Så udfyld formularen i dag. I hører fra én af vores specialister inden for 24 timer i hverdage.

Vil du tale med en specialist?

Så ring på 70 70 28 70

Bliv kontaktet af en specialist

Udfyld formularen og bliv kontaktet inden for 1-2 hverdage.

Udvalgte kunder

Kipling Travel
Board Company
Judan Advokater
Visit Greenland

“Vi havde en opgave der skulle laves, og den skulle laves hurtigt. Glen klarede det hurtigt og smertefrit. Han forudså udfordringer som vandt os tid og opgaven blev klaret tilfredsstillende. Vi vil bestemt samarbejde med Leadtime igen”

Mette Winther (Lagkagehuset)

Mette Winther
Head of Digital
Lagkagehuset

”Vi har et godt samarbejde med Leadtime, som både er dygtige til at håndtere alt det praktiske omkring vores Google Ads samt at inspirere os med de nyeste muligheder inden for online markedsføring. De reagerer hurtigt på vores ønsker og er gode til at styre vores budgetter og få mest muligt ud af dem. De personer vi samarbejder med hos Leadtime er ærlige og rare mennesker, som jeg har stor tillid til”

Gitte Baungaard (Alinea)

Gitte Baungaard
Marketingchef
Alinea, Egmont

“Resultatet af kampagnen var yderst tilfredsstillende, og vi har overordnet fået rigtig god ROI på kampagnen. Leadtime har hele tiden været meget opmærksomme og responsive i processen. Der har været en rigtig god kommunikation”

Mads Lumholt (Visit Greenland)

Mads Lumholt
Senior Konsulent
Visit Greenland

Personligt engagement er kernen

Hos Leadtime er vi overbeviste om, at før det bliver fedt at være kunde hos os, skal vores specialister synes det samme om være medarbejdere her. Derfor lægger vi meget arbejde i sammen at udvikle en arbejdsplads, som motiverer os, og som hænger sammen med vores privatliv.

Eksempelvis tager vi kun de kunder ind, hvor én eller flere medarbejdere har interesse i at arbejde med virksomheden. Alle processer og daglige arbejdsgange har vi udviklet i fællesskab under vores kvartalsvise kulturshops.

Den flade struktur, åbne dialog og store interesse i hinanden som mennesker og kollegaer gør, at vores kommunikation flyder let. Det drager vi fordele af, når vi på tværs arbejder sammen om kunders online markedsføring.

Vi er et internationalt specialiseret bureau

Fra AW Media til Leadtime

I oktober 2020 skiftede vi navn fra AW Media til Leadtime. Vi er stadig et online markedsføringsbureau, og vores kernekompetencer er fortsat SEO, PPC (herunder Google Ads og SoMe-annoncering), webanalyse og online marketingstrategier.

Som noget nyt har vi tilføjet outbound-leads til vores udbud af services. Vores market-researchers klæder vores kunders sælgere på ved at finde kvalificerede leads til dem. Det øger kvaliteten af sælgernes arbejde.

 

Marketingspecialister med bred erfaring

Vi arbejder fokuseret med SEO, Google Ads og Facebook annoncering. Med en konkurrence der konstant skærpes, og online-værktøjer der kompliceres, bliver det vigtigere og vigtigere at have et bureau med dedikerede specialister.

Derfor har vi også et bredt team af marketingeksperter, som gennem tiden har erhvervet sig erfaring inden for mange forskellige brancher og markeder – også de internationale.

Veletablerede samarbejdsaftaler

Hos Leadtime samarbejder vi med en række samarbejdspartnere, som kan løse relaterede opgaver, til det vi allerede kan. For dig som kunde betyder det, at hvis du får brug for andre ydelser, end det vi kan tilbyde, så sørger vi for at sætte dig i kontakt med folk, hvis arbejde og arbejdstilgang er noget, vi kan stå inde for.

Vi samarbejder blandt andet med hjemmesideudviklere og grafiske designere. Læs gerne mere om vores partnere.

 

Google Partnere siden 2011

Vores mangeårige erfaring med markedsføring på Googles platforme har resulteret i, at vi er blevet en del af Googles Partner-program.

At opnå Google Partner-status betyder, at virksomheden har udvist færdigheder og ekspertise inden for Google Ads og desuden opfylder kravene angående forbrug på Google-annoncering.

Vi er eksperter inden for Google-annoncering, og det afspejles i vores status som Premier Partner.

Dybdegående online markedsføring

Vores rolle

Vi er ikke et ordinært marketing-bureau – vi involverer os mere og yder rådgivning på et strategisk niveau. Alle virksomheder er forskellige, derfor nytter det ikke noget at køre med universelle løsninger. Vi har erfaret, at de bedste resultater opstår, når vi har mulighed for at dykke helt ned i kernen af jeres forretning.

På den måde fungerer vi som bindeleddet mellem jer og jeres kunder – uagtet om I sælger B2C eller B2B. Vi hjælper jer med at lære jeres kunder bedre at kende og komme tættere på dem.

 

Jeres rolle

Der er ikke nogen, som kender jeres forretning så godt som jer selv. Den viden vil vi gerne have del i. Når vi har adgang til den viden, har vi nemlig et markant bedre udgangspunkt, for at hjælpe jer med at få succes med online markedsføring.

Derfor anser vi ikke os selv som værende et eksternt marketing-bureau, men nærmere som var vi en intern marketing-afdeling i jeres virksomhed – hvilket er muligt med jeres hjælp.

Resultater der kan ses

Vi går ind for fuld gennemsigtighed, derfor fremsender vi kontinuerligt rapporter over jeres resultater. Så kan I altid følge med i, hvordan jeres resultater skrider frem. Det gælder uanset om I har en SEO-aftale, en PPC-aftale eller en kombination.

Vi opsætter ligeledes mål, som stemmer overens med jeres ambitioner. Det giver både jer og os en bedre overblik over, hvorvidt effekten af implementerede tiltag er tilfredsstillende.

 

Tryghed der kan mærkes

Med os som samarbejdspartner kan I vide jer trygge om, at der er styr på jeres online markedsføring. Vi overvåger og tilpasser løbende jeres online aktiviteter. det betyder at I ikke skal være bekymrede for ubehagelige overraskelser.

Vi betragter jeres virksomhed, som var det vores egen, derfor er det også i vores interesse at jeres online markedsføring kører godt og generere det højest mulige afkast.