Udvalgte kunder
“Vi havde en opgave der skulle laves, og den skulle laves hurtigt. Glen klarede det hurtigt og smertefrit. Han forudså udfordringer som vandt os tid og opgaven blev klaret tilfredsstillende. Vi vil bestemt samarbejde med Leadtime igen”
Mette Winther
Head of Digital
Lagkagehuset
“Resultatet af kampagnen var yderst tilfredsstillende, og vi har overordnet fået rigtig god ROI på kampagnen. Leadtime har hele tiden været meget opmærksomme og responsive i processen. Der har været en rigtig god kommunikation”
Mads Lumholt
Senior Konsulent
Visit Greenland
Skalér jeres forretning med LinkedIn-annoncering
LinkedIn har mange af de samme fordele som Facebook og Instagram, hvor man kan skræddersy målgrupper og budskaber, og dermed ramme beslutningstagere dér hvor de befinder sig i kunderejsen.
Vi arbejder altid med et skalerbart setup i LinkedIn-annoncering. Det betyder, at vi både arbejder med prospektering (top funnel), opbygning af tillid (middel funnel) og salg/leadgenerering (bottom funnel). Herunder giver det for mange også mening at arbejde med et spor, hvor der er fokus på kundeloyalitet eller mersalg.
Vi sætter os sammen med jer og hjælper med at få kortlagt kunderejsen for jeres virksomhed, så vi kan bygge en effektiv og skalerbar LinkedIn-annoncering.
LinkedIn som en del af en overordnet marketingstrategi
LinkedIn er kendetegnet ved at være en fantastisk platform for B2B-virksomheder, da man har sublime muligheder for målretning og kan kommunikere direkte med beslutningstagere. Det betyder dog også, at LinkedIn typisk har en højere pris pr. visning/klik end medier som Facebook og Instagram.
Derfor er det vigtigt at tænke LinkedIn-annoncering ind som en del af jeres overordnede marketing-setup. Det kan man f.eks. gøre ved at;
- placere de besøgende fra LinkedIn i retargeting-grupper, som man målretter annoncer mod fra Instagram, Facebook, Google Ads og lignende
- forsøge at få dem til at tilmelde sig sit nyhedsbrev
- lave Remarketing List for Search Ads (RLSA), hvor man eksponerer Google Ads-annoncer på lidt mere generiske ord, men kun for dem der er kommet via LinkedIn
Vores tilgang som LinkedIn-bureau
Vi er et bureau, der både hjælper med inbound– og outbound-leads, og netop dette giver os en unik fordel, når det kommer til LinkedIn-annoncering. Herudover sætter vi høje standarder ift. den kvalitet, vi leverer til vores kunder.
Egen research og database
Vi hjælper mange virksomheder med at finde de rette beslutningstagere hos virksomheder i deres målgruppe. Derfor har vi gennem årene bygget kundedatabaser, data og viden om, hvordan man finder frem til de helt rette beslutningstagere.
Fokus på jeres interne salgsprocesser
Kun ved at kende til jeres interne salgsprocesser kan vi lave den mest effektive LinkedIn-annoncering. Med B2B-annoncering er det nemlig sjældent, at vi er sidste step – vi er typisk et værktøj til at væbne jeres sælgere med gode, varme leads – og derfor ønsker vi en god indsigt i jeres salgsafdeling.
Ingen mellemledere
I bliver altid sat i direkte dialog med specialisten, da vi oplever, at det giver os en bedre forståelse for forretningen og dermed et bedre samarbejde. Det betyder også, at alle de timer du køber af os, bruges på din LinkedIn-konto og på at øge kvaliteten af annonceringen.
Bliv kontaktet af en LinkedIn-specialist
Udfyld formularen og bliv kontaktet inden for 1-2 hverdage.
Eller kontakt os direkte
Ved at ringe på 70 70 28 70
Ofte stillede spørgsmål
Er LinkedIn-annoncering det rette valg for os?
Dette spørgsmål hører vi ofte, da LinkedIn-annoncering nemlig langt fra er det rigtige for alle virksomheder. Hvor andre discipliner som SEO, Google Ads, Facebook og Instagram giver mening for stort set alle virksomheder, så er LinkedIn lidt mere specialiseret.
Det overordnede segment på LinkedIn er B2B – så der er en stor chance for, at det er en platform for jer, hvis I handler med andre virksomheder. Ønsker I f.eks. at få jeres budskab præsenteret for ejerledere, C-level-ansatte og beslutningstagere, så er LinkedIn et oplagt medie.
Giver annoncering mening, når vi ikke er aktive på LinkedIn generelt?
Ja. Det er ikke nødvendigt, at I er aktive på LinkedIn (med private profiler eller virksomhedsprofilen) før I kan få stor succes med LinkedIn-annoncering. Det kan naturligvis være en god hjælp, da vi får mere målgruppedata og I kan få flere touch-points med beslutningstagerne.