Udvalgte referencer
“Vi havde en opgave der skulle laves, og den skulle laves hurtigt. Glen klarede det hurtigt og smertefrit. Han forudså udfordringer som vandt os tid og opgaven blev klaret tilfredsstillende. Vi vil bestemt samarbejde med Leadtime igen”
Mette Winther
Head of Digital
Lagkagehuset
”Vi har et godt samarbejde med Leadtime, som både er dygtige til at håndtere alt det praktiske omkring vores Google Ads samt at inspirere os med de nyeste muligheder inden for online markedsføring. De reagerer hurtigt på vores ønsker og er gode til at styre vores budgetter og få mest muligt ud af dem. De personer vi samarbejder med hos Leadtime er ærlige og rare mennesker, som jeg har stor tillid til”
Gitte Baungaard
Marketingchef
Alinea, Egmont
“Resultatet af kampagnen var yderst tilfredsstillende, og vi har overordnet fået rigtig god ROI på kampagnen. Leadtime har hele tiden været meget opmærksomme og responsive i processen. Der har været en rigtig god kommunikation”
Mads Lumholt
Senior Konsulent
Visit Greenland
Bliv eksponeret på Danmarks trejdestørste sociale medie
Snapchat er et socialt medie, de fleste virksomheder bør overveje i deres markedsføring. Snapchat har haft en stor vækst i antal af brugere, og med denne vækst er flere aldersgrupper også at ramme gennem annoncering på Snapchat.
Selvom Facebook og Instagram stadig dominerer som de største sociale medieplatforme i Danmark, så benytter næsten halvdelen af den danske befolkning Snapchat. Rapporter fra Snapchat har også vist, at Snapchat er et af de medier, som brugerne åbner flest gange i løbet af en dag.
Med Snapchat-annoncering kan I opnå;
- Større eksponering overfor jeres målgruppe
- Stærkere positionering i markedet
- Leads af høj kvalitet
Processen ved Snapchat-annoncering
Som Snapchat-bureau hjælper vi jer hele vejen fra idé til resultater. Virksomheder er unikke, og det tager vi naturligvis højde for, når vi planlægger annonceringen. Herunder kan du se nogle af de steps, vi typisk går igennem med kunder på Snapchat.
1. Strategi og målsætning
Det er vigtigt, at vi får lagt den rette strategi og sat nogle realistiske mål. Sammen taler vi om jeres kunders udfordring, jeres produkt og dets styrke samt de mulige vinkler, vi kan vælge at gå med.
2. Kreativer og teknisk setup
Snapchat er et meget visuelt medie, og derfor skal der udarbejdes nogle gode kreativer, der taler til jeres målgruppe. Samtidigt sørger vi for de tekniske ting med annoncekonto, pixel og tracking.
3. Annonceringen
Når det rette fundament er på plads, skal annonceringen startes og løbende optimeres. Her arbejder vi på, at investeringsafkastet gradvist bliver bedre og bedre.
4. Evaluering
I alle marketingindsatser er en løbende evaluering vigtig. Vi præsenterer tallene uden omsvøb, så vi sammen kan træffe den bedste beslutning for jeres virksomhed. Hvad end den er at skrue op, skrue ned eller stoppe annonceringen.
Case
Sådan steg GreenMatchs ROI fra 13,3 % til 78,8 %
Mere end bare et Snapchat-bureau
Hos Leadtime har vi et særligt fokus på hele tiden at komme et spadestik dybere. Vi er nysgerrige på jeres virksomhed, jeres målgruppe og jeres forretningsmodel. Gennem denne nysgerrighed opnår vi vigtig viden om jeres forretning, så vi kan tilbyde bedre sparring, strategier og annoncering.
Alle vores beslutninger og indsatser baseres på en og samme præmis. Vores specialister spørger altid sig selv: “Hvad ville vi gøre, hvis det var vores egen virksomhed?” På den måde agerer vi som var vi en intern marketingansat i jeres virksomhed.
Stiftet i 2008
Gns. kundelevetid på 4,4
4,7 på Trustpilot
Bliv kontaktet af en Snapchat-specialist
Udfyld formularen og bliv kontaktet inden for 1-2 hverdage.
Vil du tale med en specialist?
Så ring på 70 70 28 70
Ofte stillede spørgsmål
Har Snapchat kun den yngre målgruppe?
Nej, på Snapchat kan man ramme mange forskellige aldersgrupper. Det er rigtigt, at Snapchat på et tidspunkt primært havde de yngre på platformen, men platformen har roligt udviklet sig til at have ca. halvdelen af den danske befolkning, og i samme ombæring en stor variation i alder.
Bør vi bruge Snapchat i vores markedsføring?
Det kommer an på lidt forskellige ting, for Snapchat-annoncering er ikke det rette valg for alle virksomheder. Selvom Snapchats målgruppe har udviklet sig meget, er der stadig meget få i et ældre segment (50+). Er jeres målgruppe C-levels, bestyrelsesmedlemmer, seniorer og lign., vil I derfor kunne opleve, at I får meget begrænset rækkevidde på Snapchat. Det er dog vigtigt løbende af evaluerer, da udviklingen går hurtigt.